www.sudzibas.lv Baltic Mobile Apple iMac un manas gaitas ar Baltic Mobile

BM.lv - Apple iMac un manas gaitas ar Baltic Mobile

Beidzot biju nobriedis iegādāties Apple iMac priekš darba vajadzībām un izpētījis variantus atskārtu, ka internetveikals BM.LV piedāvā visdraudzīgāko cenu kā arī salīdzinoši pozitīvas atsauksmes dažādos portālos.

Tā nu es veicu pasūtiju, menedžeris pazvanīja dažu stundu laikā un pēc vēl 3h dators jau bija pie manis mājās. Tik tālu biju ļoti apmierināts.

Pēc divām dienām, datoru vairs nevar ieslēgt! Zvanu uz jau minēto internetveikalu, kur mani apskaidro, ka varu saņemt naudu atpakaļ vai salabot pa garantiju. Uzreiz izvēlējos opciju saņemt naudu un pēc aptuveni stundas biju BM centrālajā ''štābā'' Krasta ielā. Apstāstiju situāciju un tur cilvēki tikai noskatījās un teica, ka man esot jābrauc uz BCCS servisu Indrānu Ielā un taujājot vai tur man sniegs iespēju saņemt naudu atpakaļ, saņēmu apstiprinošu ''Jā''. Protams, aizbraucot uz norādīto adresi, izrādās, ka tas ir pavisam parasts Apple autorizētais serviss, kuram ar veikalu nav nekāda sakara. Jāpiemetina vēl, ka braukājot pa visām Rīgas pusēm sanāca taksometra šoferim atstāt ap 25 latus.

Pirms dažām dienām saņēmu atbildi no servisa, ka Apple divreiz noraidījis vajadzīgo detaļu sūtīšanu par brīvu. Vaina ir ieslēgšanas pogā un tam jāsūta viss korpuss, ko kā izskatās Apple darīt galīgi negrib. Uzjautājot cik būs jāmaksā par remontu, saņemu atbildi, ka aptuveni 120ls.

Labs moto šai iestādei varētu būt: mēs pārdodam un pārējais jau ir tava darīšana.

Esmu nobriedis vērsties patērētāju tiesību aizsardzības birojā un kārtot visu legālā veidā. Nesaprotu kā var šādi izturēties pret klientiem. Ja es būtu iegādājies šo pašu ierīci kādā no iDeal vai Capital veikaliem, sen jau būtu saņēmis naudu vai jaunu ierīci..

Droši varat ieteikt labāko veidu kā rīkoties šajā situācija.

E

Комментарии (5)

D Daturs 03.12.2012

Pirmkārt noskaidrojiet pēc iMac serijas numuru. Sērijas numurs palīdzēs noskaidrot kurā valstī šis produkts ir pirkts (no kuras valsts bm.lv ir iegādājies imac) Ja bm.lv ir imac iegādājies kādā no Eiropas valstīm, tad apple produktam tiek piešķirta garantija 1 gads( vai atsevisķās valstīs līdz 2 gadi). Šāds produkts tiek apkalpots garantijā(apple servisā vai autorizētā servisā)- jebkurā no Eiropas valstīm, ieskaitot Latviju. Ja apple produkts ir pirkts ārpus Eiropas, piemēram, Amerikā tad Eiropā garantija nestrādā un brāķa vai defektu gadijumā pircējs pats sedz remontu.!!!

B bm.lv 04.12.2012

Cienijāmais Eddie,

- Saņēmām zvanu no Jums, ka iMac dators nedarbojas, sapratām, ka tas nedarbojās jau izņemot no kastes. Tāpēc piedāvājām Jums atgriezt naudu, jo preces apmaiņai cits dators uz vietas mums nebija.
- Atbraucot stāsts bija nedaudz savādāks, dators ir darbojies divas dienas un notikusi strāvas pārslodze, pēc kā tas vairs nav ieslēdzams.
- Pēc šāda paziņojuma Jums tika paziņots, ka jādodas uz servisa centru BCCS, lai tas diagnosticē problēmu un veic garantijas remontu, jo nebija zināms kā vaina tā ir.
- No mūsu pieredzes Apple servisa centrs maina vai remontē ierīces parasti no 1-3 dienām.
- No Jums netika saņemta atbilde 2 nedēļas un ar to nopratām, ka viss ir noritējis veiksmīgi un dators ir salabots.
- Pēc divām nedēļām saņēmām no Jums epastu, ka garantijas remonts esot noraidīts, jo Apple esot noraidījis bezmaksas detaļu piegādi.
- Uz doto brīdi, pateicoties mūsu pūlēm, problēma ir atrisināta, sazinoties ar Apple reģionālo menedžeri, garantijas remonts 4.decembrī ir akceptēts.

AC,
bm.lv

E Ed 04.12.2012

Paldies par atbildi, tas norāda, ka jums rūp jūsu reputācija! Visā jūsu uzrakstītajā lielākā daļa ir pilnīga patiesība un es visticamāk varēju pielikt vairāk pūļu sazinoties ar jums, bet ir arī divas aplamas lietas:

- Arī zvanot pa telefonu teicu, ka pazuda strāva un dators pēc tā vairs nedarbojas, iespējams nepareizi interpretējāt to.
- Naudu atgriezt veikalā neviens nepiedāvāja, lai arī pēc mana ''stāsta'' izklāstīšanas pa telefonu man to piedāvāja kā pirmo variantu un tieši tāpēc es devos uz veikalu.

Vēl ir viena lieta kas man nedaudz nepatīk, es iegādājos šo ierīci divas dienas pirms aizvedu to uz veikalu. Es tā kā sagaidīju, ka jūs parūpēsieties par visu - tajā skaitā nogādāsiet to uz remontu, ņemot vērā ka ierīce ko iegādājos bija salīdzinoši dārga. Es gan laikam sapņoju par kaut kādu šajā reģionā neeksistējošu servisu :)

Katrā ziņā ar pārdošanas procesu problēmu jūsu veikalam noteikti nav, biju vairāk nekā apmierināts saņemot zvanu tikai 3h pēc tam kad veicu pasūtījumu un iMac jau bija pie manām durvīm. Nedaudz varētu piestrādāt pie customer care, bet izskatās, ka beigu beigās laimīgi būšu ticis cauri.

Paldies par ieliktajām pūlēm un ceru ieraudzīt savu ierīci darbībā jau pavisam drīz.

Ed

R ri4y 14.10.2015

Apple nodrošina ierīces maiņu, ja to uz vietas nav iespējams salabot. Man bija problēmas ar Iphone, kuru iegādājos Japānā, kurš domāts priekš EU zonas ar šunu A1405, laikam tāda... Problēmas bija ar taču tas sāka gļukot, man Apple centrā pateica, lai atstāju telefonu uz 2 dienām, pēc divām dienām piedāvāja iedod dāvanu karti no iDeal vai arī paņemt jaunu tieši tādu pašu telefonu, jo detaļu viņiem uz vietas nav. Nav atkarīgs, kur viņš ir pirkts, ir atkarīgs, kuram reģionam viņš der. Pie tam Apple majas lapā ir teikts ka tehnikai ir vispasaules garantija, jeb tu jebkurā valstī aiznes uz remontu preci (autorizēto dillera centru) un viņu pienākums to remontēt

I Igor Demchakov 05.01.2018

В ноябре приобрел мобильный телефон. Телефон не испарвный уже почти 2 месяца. Хожув магазин как на работу. Через день опять пришлось сдать в ремонт с тем что собеседники не слышат меня вообше после начинает. Сегодня позвонили, сказали, что нет проблем с телефоном. Жулики тянут время, чтобы не ремонтировать за свой счет. Менять и возвращать деньги отказываются

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы