РешеноBaby Store - Slikta pakalpojuma sniegšana
Interneta veikalā veicu pirkumu 22.03.2024. , konsultants 04.04. Atsūta e-pastu, par neesošām precēm, piedāvā neadekvātas alternatīvas preces. Noraidot alternatīvu akceptu, paziņo, ka vēl jāgaida preces no citiem pilsētu veikaliem. Gala rezultātā 19.04. Tika izsūtītas preces, protams ne visas, no 21 preces atnāca tikai 14. Protams nauda vēl nav atgriezta, tā jāgaida vēl mistiskas 14dienas!
Labdien, Liene! Atvainojamies par radušos situāciju! Sakiet, lūdzu, vai viss atrisinājies?
Ja nē , tad gaidīsim Jūsu pasūtījuma numuru, lai varam izskatīt šo gadījumu! Paldies!
Ar sveicieniem, BabyStore.lv
Pēc vairākiem neatlaidīgiem zvaniem, naudas atmaksa tika sagaidīta 23.05.2024.
Комментарии (1)
Joprojām tur viss bez izmaiņām. Sliktā nozīmē. Kāpēc kaut ko sāk risināt tikai, kad ievieto sūdzību?!