www.sudzibas.lv Baby Store Klientu mānīšana

Baby Store - Klientu mānīšana

Iegādājāmies bērnu ratus internetveikalā.
Izvēlējāmies tieši šo veikalu, jo mājaslapā norādīts, ka prece atrodas noliktavā un to var saņemt 2-3 darba dienu laikā. Nopērkam, samaksājam. Atnāk e-pasts, ka krava ienāks tikai pēc vairāk nekā nedēļas un tikai tad tiks nodota kurjeram. Saprotu, ka šajā pandēmijas laikā viss ar piegādēm kavējas, liels noslogojums, bet esmu nokaitināta, jo šie paši rati citā internetveikalā bija lētāki un piegāde minēta vēlāk. Mēs izvēlējāmies šo internetveikalu un samaksāt dārgāk, lai preci varētu dabūt ātrāk. Pilnīga klientu maldināšana. Neko mainīt nevar, bet mācība būs un šajā veikalā iepirkties vairs neplānoju. Esiet uzmanīgi!

Pielikumā pievienoju bildes no internetveikala par pasūtītājiem ratiem, kur norādīts, ka var saņemt 2-3 darba dienu laikā un 7 Vienības atrodas noliktavā.

25.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Babystore.lv Ответ от представителя 30.03.2021

Labdien! Pateicamies Jums par ievietoto atsauksmi par mūsu veikalu, tā palīdz mums uzlabot mūsu servisu. Saprotam Jūsu sašutumu par preču piegādi, taču minētais piegādes laiks un preču daudzums mājaslapā ir tikai aptuvens un tam ir informatīvs raksturs(to var izlasīt mūsu mājaslapā zem preču pieejamības). Mums ir ļoti žēl, ka piegādes laiks Jums likās ilgs, un vēlamies šo situāciju labot. Mēs ļoti lūdzam Jums atsūtīt savu pasūtījuma numuru un telefonu uz e-pastu: [email protected]
Paldies, ka palīdzat mūsu veikalam kļūt labākam!
Pateicamies Jums par Jūsu pacietību!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы