www.sudzibas.lv Autofavorīts Darbinieka nolaidības rezultātā auto dzinējs sabojāts!

Autofavorīts SIA - Darbinieka nolaidības rezultātā auto dzinējs sabojāts!

Sveiki,
2015. Gadā iegādājos lietotu opel markas auto. Kā jau visiem pašsaprotami, lai izvairītos no lieliem izdevumiem, un nepatīkamiem mirkļiem ir virkne detaļu kas ir jāmaina.
Vissvarīgākā komponente, kas jāmaina ir zobsiksnas komplekts.
Daudz nedomājot meklēju servisu kas to spētu izdarīt, bet beigu beigās nolēmu uzticēt savu spēkratu tomēr autorizētam opel markas automobīļu servisam sia "autofavorīts".
Nomainija zobsiksnas komplektu pie 406 t. Km nobraukuma un ar marķējumiem norādija ka jāmaina būs pie 496. T. Km nobraukuma.
Nobraucot nepilnus 3 gadus un 81t. Km man pārplīsa šī zobsiksna.
Vērsos šajā uzņēmumā un autoservisa pieņēmējs mikus tīlans man sacīja ka pārzvanīs (apskatīsies datus par manu auto) .
Pārzvanija un teica, ka viņu darbinieks esot nokļūdijies un uzlicis nepareizu zobsiksnas komplekta maiņas intervālu.
90t. Km vietā ražotājs šim modelim noteicis ir ne vairāk kā 40t. Km vai pēc 4riem gadiem.
Apzinoties vainu serviss teica lai atvedu auto viņiem-risināšot situāciju.

Nogādāju auto piektdienā, solija līdz pirmdienai auto apskatīt, un risināt radušos nepatīkamo situāciju.
Pirmdienā saņēmu telefona zvanu no sia "autofavorīts"servisa pieņēmēja mikus tilana, par to ka zobsiksna tiešām ir saplīsusi un ir motorā salocīti vārsti kā rezultātā auto nebūs braucams bez motora kapitālā remonta.
Tākā šī summa remontam sniegsies pāri tūkstotim euro noteikti tad šādu lēmumu viņi bez sia "autofavorīts" valdes locekļa lēmumu labot vai nelabot un izmaksāt kompensāciju jo remonts iespējams pārsniegs auto vērtību nevarot.
Esot jāgaida pirmdiena vai otrdiena, jo tad valdes loceklis būšot atgriezies no atvaļinājuma.
Biju pikts ka jāgaida-nodomāju ka labs tomēr nāk ar gaidīšanu un atrisināšu šo situāciju.

Otrdienā zvanot viņiem vai lēmums manā lietā ir izskatīts un pieņemts man tikai atbildēja ka tiek skatīts.
Dienu vēlāk saņēmu zvanu kas mani šokēja.
Auto nelabošot, kompensācija nebūšot, tāds esot galējs priekšniecības lēmums.
Nokaitināts braucu pēc sava auto un vēlējos saņemt rakstisku atbildi ka auto nelabos kā pierādijumu viņu iepriekš izlemtajam lēmumam.
Servisā man piedāvāja atslēgas no mana auto bet tādu atzīmi nodošanas aktā nerakstīšot ka atsakās labot auto.

Atteicos ņemt savu auto bez rakstiska auto labošanas atteikuma.

Auto favorīta darbinieks norunāja man tikšanos ar priekšnieku pēc mana pieprasījuma.

Dažas dienas vēlāk tiekoties ar andri bārdu-auto favorīta līdzīpašnieku man tika sarunas laikā pateikts pilnīgi-nekas, galā piebilstot ka viņš nezinot šī gadijuma apstākļus un servisa viedokli un atzinumu.
(likās ļoti dīvaini jo kā varēja tikt pieņemts lēmums nelabot auto īpašniekam nezinot, bet darbinieki paši teica ka tādus lēmumus nepieņemot, to darot tikai valdes loceklis)

gaidiju vēl entās dienas līdz sāku zvanīties viņiem jo biju dusmīgs ka tieku vazāts "aiz deguna"
beigu beigās saņēmu atbildi ka lēmums būšot piektdiendien.
Zvanu tajā piektdienā un jautāju kāda ir situāciācija?
Man atbild: rakstiska atbilde tiek gatavota un būs šodien gatava.
Visu dienu gaidu, bet atbildes kā nav tā nav-zvanu vēlreiz-kur ir palikusi šī rakstiskā atbilde?
Man mikus tilans atbild ka šodien nebūs.
Es jautāju: kapēc nebūs, un vai ir pieņemts par normu jūsu uzņēmumā regulāri melot?
Mikus tilans neko neatbildēja.
Dusmu pilns "nometu" klausuli un zvaniju uz galveno tālruni un sarunāju ka man rakstiska atbilde būs pēc 10minūtēm pieejama autofavorīts ēkā valgales ielā 2a.
Ierados, saņēmu atbildi rakstisku, sava sabojātā auto atslēgas un bija jātransportē prom no servisa neesošā stāvoklī.
Šajā servisā pat neatvainojās ka tāda situācija ir iznākusi!
Zvaniju patērētāju tiesību aisardzības centram un stāstiju situāciju.
Ptac man atbildēja ka valstī ir noteiktais garantijas laiks 2 gadi no pakalpojuma saņemšanas brīža un vienīgais ko varu darīt ir vērsties tiesā civilstrīda kārtībā.
Ja tiek maldināts patērētājs par intervāliem kad jāveic agregāta siksnu maiņa ptac neizskata!
Situācijā kad esi palicis bez auto, un lai iegādātos citu, iepriekšējā auto vietā jau ir nepieciešama nauda kas katram nav uzreiz pa "ķērienam" vēl ieguldīt ievērojamus līdzekļus lai tiesātos ar šo bekaunīgo iestādi kas sevi dēvē par autorizēto opel servisu? Pilnīgs murgs!
Ņirgāšanās par cilvēkiem!
Es gribēdams garantiju par darbu maksāju vairāk kā citur un darbus veicu oficiālā dīlera servisā, bet rezultātā viņu bezatbildības, tīšas mantas bojāšanā viņiem neviena iestāde neko nevar izdarīt!
Vai tas ir normāli ka šādi rīkojas serviss kas sevi uzskata pārākus pār citiem servisiem?
Kā rīkotos jūs, ja, jūs maksātu naudu cik prasa, nekaulējot ne centa zemāk, bet auto tiktu nepienācīgi apkalpots un vēršoties pie servisa jūs sūtītu prom ar visu savu sabojāto auto?
Ceru ka tas nepaliks bez ievērības, un šis būtu jāzin visiem Latvijas iedzīvotājiem, lai pasargātu viņus no šiem meļiem un krāpniekiem!
Nebaidos šos vārdus, jo tas tā ir.
Esiet piesardzīgi ļaudis un nekad neuzticiet savus auto Sia "Autofavorīts", tādējādi izglābsiet sevi no daudz nepatīkamiem mirkļiem un milzu izdevumiem.

M

Комментарии (15)

X xctaps 29.03.2018

Paldies par informaciju, mekleju tagad kur arii savu Astrinju apkopt, pec si ieraksta noteikti autofavoritu izslegshu no variantu saraksta.

M Mar 29.03.2018

Blitz ir lētāks-bet tāpat esi uzmanīgs

Dainis 29.03.2018

Kas tā par zobsiksnu ar kuru var 40 t km nobraukt?

M Mar 29.03.2018

60

G Gints Opals 02.04.2018

Es ar nesaprotu :D domaju ka standarta 90 t km,bet lkm ne :D

TasEsLV 29.03.2018

Vērsies tiesā. - Jā izdevumi. Bet te rezultāts gandrīz garantēts.

M Mar 29.03.2018

Redzi gandrīz.

Работяга 29.03.2018

Viss ka parasti.. mums te tapat servisi strada kuri mums blakus, visi kuri agrak stradaja par meistariem parvacas ofisa.. maz ofiss un 4 lieli kungi skraida ar papiriem.. autofavorits ne talu no viniem aizeja, labi labo masinas tikai tie kuri pasi prieksnieki izej no savas telpas.. bet smeret papirus vini gan labi!

A annakanna 29.03.2018

Manuprāt ir vienreiz jāņem priekšā tie Rīgas autoservisi, jo vairums vienkārši nodarbojas ar naudas izspiešanu. Īpašnieka norādītā vaina reti, kad ir novērsta, kaut kas vēl papildus salauzts un par to visu x2 jāmaksā pa virsu. Bojāra raidījumam būtu labs temats, uztaisīt mašīnai vienkārši atrisināmu defektu un izbraukāt Rīgas autoservisus. Tad tik jūs redzētu brīnumus un pasakainus ciparus.

J jannis 29.03.2018

Izklausas interesanti, ka tikies ar uznemuma ipasnieku neko nesarunajat un turpinat prasit no pienemeja, kurs ir tikai darbinieks.

M Mar 29.03.2018

Tā arī bija-pilnīgi atšuva tas īpašnieks..

P Punisher 30.03.2018

Хотел обратиться в этот сервис по ремонту, хорошо, что прочитал вовремя. В печь таких дилеров.
Кстати с ответами на звонки/почту у них тоже очень плохо, первый признак что что-то не так, а деньги берут немалые. Стыдоба.

G Gints Opals 02.04.2018

Vislabak ir meklet kadu zinamu mehaniki ,vai vel labak elektriki ,ja nezin nevienu,tad meklejat ko cilveki saka,jo ir gudri un sakarigi mehaniki ne tikai lielajos autoservisos bet ir ari privatie pasdarbnieki kas visu izdara letak un kvalitativak,man nomainija zobeni,visus rullisus un udensukni pa 300eur prieks audiA4 2005 g

G Gints Opals 02.04.2018

tas ir detalas plus darbs

B Brauciet lēnām 08.04.2018

Vēlētos informēt minētā Opeļa īpašnieku, par odometra rādījumu 400.000km. un vairāk. Vai Jūs esat tik profesionāls un noteik odometra atbilstību rādījumam, vai auto nobraukms nav sasniedzis 500.000, 600.000km. un vairāk. Rumbulā pie Koļas par 120eur., pie Muhameda Hamburgā par 200eur. un rezultāts pēc vajadzības +/- -200.000km.
Dārgie auto lietotāji, ir jāsaprot metāla noguruma/diluma stadija lai varētu spriedelēt vai Autufavorīta automehāniķis bija vainīgs uzlīmējot papīra gabalņui ar 90.000km. nobraukuma intervāla nomaiņu minētai zobsiksnai.
Uzrakstiet pretenziju Opelim, redzēsim ko atbildēs juristi. Viena no versijām, Jūsu atomobīļa nobraukums pārsniedz kustīgo agregātu eksplotācijas ilgumu un neviens nepateiks kura detaļa konkrēti ir nolietota.
Pašā saknē ļoti aizvainotais Opeļa īpašnieks grib piesieties mazam uzlīmju papīrītim ar roku rakstītiem 90.000km. ko servisa darbonis uzskrebelēja automātiski neiedziļinoties motora kodā.
Katram ir jārūpējās par savu mantu pašam, vai ja gribi lai to dara kāds cits, slēdz juridisku līgumu ar uzņēmumu kurš seko līdzi tavam auto.
Nav taisnība Opeļa īpašniekam par vainas uzlikšanu servisam, kurš klūdījās uzlīmējot papīra gabaliņu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы