Autofavorits - Krāpšana, slikts serviss, izspiešana
Uz servisu atbraucu ar konkrētu problēmu - izdegusi aizmugurējā pagrieziena lampiņa. Uzdevums - nomainīt lampiņu.
Man bija zināms, ka lukturī ir plaisa, kā rezultātā mitrā laikā luktura apakšdaļā uzkrājas ūdens. Ir izurbts neliels caurums, pa kuru ūdens iztek. Pagaidām rokas un maciņš nav aizstiepies līdz luktura nomaiņai.
Nieka lampiņas nomainīšana ilga tieši 30 minūtes, kuru laikā man centās “iesmērēt” papildus 3 pakalpojumus. Secīgi par notikušo:
1) Servisa darbinieks draudzīgi piedāvāja noskaidrot, cik maksā jauns lukturis. Minēju, ka pagaidām tas nav aktuāli. Servisa darbiniekam likās, ka laikam varēs mani pārliecināt, pasakot, ka, ja man drīz jāiet CSDD skate, tad to varu neiziet. Muļķības. Skati izgāju janvārī.
2) Tad piedāvāja ar silikonu aizdarīt plaisu ciet, bet tas prasīšot, lai mašīnu atstāju uz veselu dienu servisā. Varu iedomāties, cik izmaksātu diena servisā!? Un vai tiešām tam jātērē vesela diena? Atteicu. Pēc tam tiku informēta, ka meistars esot plaisu aizdarījis, nesaskaņojot šo darbu ar mani. Un, re, kā! Tas neprasīja dienu. Sēdies uz brauc.
3) Bez prasīšanas, meistars jau mainīja visas 3 viena luktura lampiņas. Uz jautājumu kādēļ, tika atbildēts, ka tās visas drīz izdegs. Nav taisnība, jo bremžu gaismas lampiņa nesen tika mainīta.
Izrakstītais rēķins – 5.00 EUR. Paldies par sajūtu, ka tevi cenšas “piečakarēt”, paldies, par lampiņu un silikonu. Manuprāt, iepriekšējo reizi maksāju ap 3 EUR.
Diez vai servisa darbinieki var apgalvot, ka savu darbu pildījuši godprātīgi!
Комментарии (4)
griežaties pie šokējošo lietu miniistra vietnieka sekretāra palīga... uzmanieties .- viņam ir šokeris
katrā ziņā ir jāizvairās no lietām un vietām kur jums vēlas dot to ko jums nevajag .. ja tam ļaujaties tas izaug baobabu lielumā .. var jau lasīt ka pārsvarā tās ir sievietes un krēmi lol .. diemžēl ir dažādas vietas... pērc telefonu bet nevienu aksesuāru tev nepiedāvās . ja neesi piebraucis ar takčku... arī internetu veikalos..kur tas pat liktos normāli.. viss tā viļņojās un mainās kā zeķes .. ir nepatīkami bieži vien . šodien tā bet rīt šitā .. bija labāk tagad sliktāk un par to pašu cenu ja ne lielāku.. un tas ir reāli kaitinoši
"Ir izurbts neliels caurums, pa kuru ūdens iztek. Pagaidām rokas un maciņš nav aizstiepies līdz luktura nomaiņai." - Ko tik augsti kvalificēts meistars vispār darīja servisā? Paskatīsimies:
"Nieka lampiņas nomainīšana ilga tieši 30 minūtes" - hronometrēja laiku un pa starpām centās atkratīties no uzmācīgā servisa darbinieka, kurš izmisīgi centās palīdzēt savest kārtībā lukturi.
"Izrakstītais rēķins – 5.00 EUR." - par 30 minūšu darbu tikai 5 EUR?!
"Paldies par sajūtu, ka tevi cenšas “piečakarēt”," - pamatīgi piečakarēja.
"paldies, par lampiņu un silikonu. Manuprāt, iepriekšējo reizi maksāju ap 3 EUR." - par lampiņu jeb par silikonu?
Cik var spriest pēc toņa kādā uzrakstīta sūdzība, autors, ir augsti kvalificēts meistars, kurš nav spējīgs nomainīt pats "nieka lampiņu".
Diez vai servisa darbinieki var apgalvot, ka savu darbu pildījuši godprātīgi!"
Tāpat autors ir malacis jau kaut vai tādēļ, ka sacēlis traci veselu 5 EUR dēļ. Kosmoss...