Autobrava - Krāpšana, klienta tīša maldināšana, patērētāja tiesību likuma pārkāpšana
Uzņēmums atzīstot, ka automašīna, Cupra Formentor ir brāķēta atsakās vienoties par atpirkšanas cenu, spiežot uz savu fiktīvo un absolūti nepamatoto vērtējumu (vērtējumu veic neizglītots cilvēks, kuram nav sertifikācijas un nekādas reālas darba pieredzes ar jaunām automašīnām), neņemot vērā neatkarīgā eksperta vērtējumu. Riebīgi darbinieki, pēc tā kā iegādājaties automašīnu tā uzreiz attieksme mainās.
Darīs absolūti visu, lai tikai nekas nav jāmaksā un jāremontē, defektācijas atbildes gaidīsiet gadu vai vairāk, servisā problēmas nespēj novērst, pilnīga vienaldzība pret klientu kā tādu. Iespējams vissliktākā saskarsme ar uzņēmumu manā mūžā.
Piekopj negodīgas kompercprakses, t.i. klienta maldināšana, neinformēšana par tā tiesībām un vienkārši agresivitāte.
Nekādā gadījumā nepērciet tur nevienu auto, it īpaši Cupra Formentor, kuru jau tā ir ārkārtīgi brāķēti modeļi, problēmu vairāk nekā 20 gadus vecam auto.
Tiksimies tiesā.
Комментарии (2)
Tieši tā, problēma ir tur kad vadība ir ielikusi neadekvātas darbiniekus.
Labāk 5gb maksā 650€ nekā paņem darbā cilvēkus ar pieredzi un adekvātu skatījumu. ( diemžēl par šādu samaksu neviens nestrādās )
Lūk rezultāts.
( tiešā vadība neuzrauga darba norisi ).
Adekvātais tāpat pierakstīs to, ko pateiks saimnieks. Nevienam taisnība neinteresē.