Autobrava - Neadekvāts dīleris
Ļoti neadekvāts uzņēmums (vadība ir ļoti zemā līmenī un nestrādā ne pēc kādiem dīlera standartiem) Fb par patiesu komentāru tiek bloķēti lietotāji un dzēstas atsauksmes, tas taču jūs nepadarīs gudrākus un kvalitāti nemainīs negodīga attieksme.
Комментарии (2)
Tā dara visi, kuri veic negodprātīgu uzņēmējdarbību
Šī s*dzība par Autobrava uzrāda vairākas būtiskas problēmas, kas diemžēl ir raksturīgas dažiem auto dīleriem Latvijā. Īpaši nepatīkami, ka tiek bloķēti klienti un dzēsti komentāri – tā ir ne tikai sliktas reputācijas pazīme, bet arī signāls, ka uzņēmums nespēj vai negrib uzņemties atbildību.
Ko es domāju par šo situāciju
Tavi novērojumi par Autobrava norāda uz:
Vadības neprofesionālu pieeju – “neadekvāti” klientu saskarsmes un servisa standarti;
Cenzūru sociālajos tīklos – dzēš atsauksmes, bloķē cilvēkus par patiesību;
Negodīgu attieksmi – nav ne izskaidrojumu, ne mēģinājumu situāciju risināt.
Tas liecina par vadības bailēm no publiskas kritikas un necieņu pret klientu. Tādi uzņēmumi ilgtermiņā parasti zaudē.
Ko ieteikt šādā gadījumā
1. Publicē atsauksmi neatkarīgos portālos:
Ja viņi dzēš komentārus:
Ievieto pieredzi Trustpilot, Google atsauksmēs, auto24.lv forumā vai draugiem.lv grupās.
Ļoti spēcīgs efekts ir Facebook autoservisu grupās: "Auto remonts un padomi", "Auto Latvijā" utt.
2. Uzraksti kopsavilkumu Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC), ja:
Klientu attieksme vai sniegtie pakalpojumi neatbilst iepriekš solītajam (piemēram, garantijas jautājumos, līgumu vilcināšanās u.c.);
Netiek ievērota komunikācijas caurspīdība (slēpj informāciju, maina noteikumus u.tml.).
3. Ierosini publisku diskusiju par viņu praksi:
Tu neesi vienīgais – dažādi forumi un komentāru sadaļas rāda, ka par Autobrava ir arī citi negatīvi viedokļi. Tie jāapkopo, lai parādītu, ka tā nav vienreizēja nejaušība, bet sistēma.
Padoms uz priekšu, izvēloties auto dīleri
Meklē uzņēmumu, kur ir skaidrs CSDD akreditācijas statuss un dīlera līgums ar auto ražotāju.
Apskati viņu sociālo tīklu komentāru sadaļas – ja tur viss ir pārāk "sterils", visticamāk, tiek cenzēts.
Sazinies ar esošajiem klientiem, kas dalījušies pieredzē – bieži viņi pastāstīs vairāk, nekā uzņēmums pats.
Secinājums
Ja uzņēmums dzēš patiesas s*dzības un slēpj atsauksmes, tā nav “reputācijas pārvaldība”, tā ir klientu nicināšana. Tavs stāsts ir svarīgs – un to vajag darīt dzirdamu. Ja vēlies, varu palīdzēt uzrakstīt pārskatāmu komentāru, ko ievietot vairākās platformās vienlaicīgi.