Attieksme pret klientu - Slikta apkalpošana
Esmu šašutusi,par apkalpošanu šajā ziedu veikalā.Tik augstprātīgu attieksmi nebiju redzējusi.Darba devējiem noteikti vajadzētu padomāt,kādus cilvēkus pieņem darbā.Vārdu gan šai pārdevējai nezinu.
Jau ienākot veikalā,sajutos neomulīgi,jo pat sveicienu neatņēma.Salikt pušķi no manis izvēlētajiem ziediem bija īstas mocības viņai.Jutu, ka viņa jau sāk kļūt nervoza.Nebiju īsti apmierināta ar viņas uztaisīto pušķi, ko arī pateicu,bet viņa diezgan aizkaitināta atbildēja,ka varu nepirkt pušķi,ja nevēlos...Nopirkšot kāds cits!Saprotu,ka varbūt nebija garastāvoklis,bet tā nu gan pret klientiem nevajadzētu izturēties!
Комментарии (7)
Ļoti dīvains veikala nosaukums "Attieksme pret klientu". Savu sašutumu droši vari iespraust, kādā tumšā un slikti ventilējamā vietā. Ja negrasies pati strādāt šajā ziedu veikalā, tad nevajag uzbāzties darba devējiem ar nodrāztiem padomiem - padomāt par personāla izvēli, jo par tiem grašiem, kurus šie darba devēji ir spējīgi maksāt pārdevējām,tu pat uz savām bērēm pušķi nevarētu atļauties!
Ak vai, Tavu profilu redzu tik bieži komentējam... man dažreiz rodas sajūta, ka Tu tikai sēdi un lasi, ko citi raksta, lai varētu "gudri" iespraukties ar savu diženo domu. Get a life! :)
Tev tomēr būtu jāiegaumē, ka šis ir sūdzību portāls un cilvēki raksta to, ko viņi uzskata par nepareizu.
No malas izskatās, ka vien es dīkdienis , kam nav ko darīt , un brauc virsū.
Piemēram - kāda ir Tava darba pieredze ,draudziņ?
Ja klienti neapmierina apkalpošanas kvalitāte , tad viņai ir tiesības izteikt savas pretenzijas . Palasi kaut vienu amata aprakstu. Nevis sēdi šeit , un tēlo gudro. Tavs profils uzpeld šeit bieži .:)
Ja nespēj pateikt neko gudru, labāk - paklusē. Vismaz nebūs jājūtas tik nožēlojamai. Tātad pēc Tavām domām, tikai gaudotājiem ir tiesības šeit pasūkstīties par to, ka viņiem kāds kaut ko nav izdarījis pa prātam? Un šie gaudotāji tātad ir neaizskaramie? Tas jau nekas, ka meklē skabargu cita acī, savējā baļķi nepamanot.
Ar tik zemi attīstītu intelektu pat negribas strīdēties, ja jau esi lasījusi manus komentārus, tad būtu jau saprotams, ka pats esmu gan strādājis algotu darbu, gan arī algojis darbiniekus. Par Tevi drīzāk varētu varētu pateikt, prasta kantora ...urka no budžetniekiem.
Man ir ļoti liels prieks par Tavu pieredzi, bet varbūt tomēr - ej vadi savu personālu , tiec galā ar gaudojošiem klientiem , esi vadītājs un gudrais visiem. Tad no visas sirds patikas varēsi izteikt viedokli.
Ej māci citus klātienē , nevis šeit .
Urka no budžetniekiem..(?) - galīgi nav ne jausmas , ar ko Tu runā :)
Es nesaku, ka esi dumjš. No malas jau gudrs, bet, šeit tērēt laiku... un atbildēt muļķīgām sūdzībām - tas citus nav gudrākus padarījis, narciss. :)
Nopietni? Nav padarījis gudrākus? Cik zēl... :(
Bēdīgi , jā ;( bet neko , atrodi kādu sakarīgu nodarbi , ej algo cilvēkus un viss būs labi :)