Atlas motors - Slikta pakalpojumu kvalitate
oktobrī samainīju aizdedzes sveces un visus vadus, aprīlī parādījās problēmas ar apgriezieniem un aizdedzas dzinēja diagnostikas lampiņa. Intereses pēc saku skatītes zem pārsega vai viss ir uz vietas pamanīju ka gaisa filtri tā kā vispār nav tur kur viņiem ir jābūt. Tas nozīme ka no oktobra, pēc remonta, līdz aprīlim gaiss pa tiešo no ielas iepludināja motorā un kad aprīlī uz cēliem paceļas putekļi tad arī parādījās problēmas ar apgriezieniem un tagad izskatās kā būs daudz ko jāremontē, pateicoties ATLAS MOTORS darbiniekiem kuri aizmirsuši ielikt filtrus. Un tas jau bija ne pirmo reizi.
Комментарии (15)
Tipiska svētdienas braucēja sūdzība. Pašam vajag biežāk ielūkoties zem motora pārsega.Nesaprotu, kā var braukt no oktobra līdz aprīlim, nemaz nepārliecinoties vai eļla un darba šķidrumi ir pietiekošā daudzumā.
Harij, iepazīsties vispirms ar CSN, jo kad Tavam auto nomuks ritenis, vai izkritīs ārā stūres pirksts un Tu izraisīsi avāriju ar nopietnām sekām, neviens Tavam vāvuļojumam par tapetēm neklausīsies.jo autovadītājam katru reizi, pirms dodoties ceļā ir jāpārbauda auto tehniskais stāvoklis.
Ausaini!
Tev nav taisnība!!!
Ja tev sabojāsies piemēram benzīna motorzāģis!
Ko tu dari ... nodod to servisā!
Pēc remonta serviss tev nodemonstrē ka viss strādā un kārtībā, un nav tev jāpārbauda, vai serviss strādā kvalitatīvi tas ir pašsaprotami!
Vai piemēram TV sabojājas! Vai pēc remonta to taisi vaļā, lai pārliecinātos, ka viss ir pareizi izdarīts ... domāju ka nē!
Ar mašīnu ir tieši tas pats, tā darbojās, nekādu simptomu par iespējamām ekstrēmām problēmām nebija! Kontrollampas neko nesignalizē, tātad viss kārtībā. Vairs nav PSRS laiki, kad nepārtraukti bija jālien zem mašīnas lai skatītos kas tur darās.
Mūsdienās mašinas ir pietiekami advancētas un izturīgas, lai katru dienu nevirinātu kapotu, vēl jo vairāk pēc auto iegādes diezgan ātri ir skaidrs, vai tā tērē eļļu vai netērē. Ja netērē, tad nav nekādas vajadzības tur visu laiku lūkoties!
Un faktu, ka nav ielikts gaisa filtrs, īstenībā neredzēsi pat 6 dienā paceļot kapotu. Ja parādītos kādi šķidrumu plankumi, tad gan, bet ja viss ir sauss tur nav nekādas vajadzības līst!
Tā ir servisa nolaidība (domāju, ka ne ļaunprātīga), visdrīzāk kaut kāds cilvēciskais faktors!
Yo Yo, tu esi mazgadīgs smurgulis, kurš mašīnīti ir redzējus vien smilšu kastē. Runa taču bija par gaisa filtriem, nevis gaisa filtru elementiem, vai ne?
Harij, Tev ir tikai divas iespējas-remontēt pašam, vai meklēt kādu uzticamu meistaru. Tādus parasti var atrast mazajos servisos.Jo krāšņāka servisa izkārtne, jo lielākas iespējas tikt apčakarētam.
To Ausainis:
Es tevi personīgus apvainojumus neizteicu, tā ka savas prātulas paturi pie sevis!
Par mašīnām zinu pietiekoši, jo esmu izbraukājies pietiekami plaši ar Padomju auto būves izstrādājumiem un pats tos mācēju un maku joprojām salabot!
Bet stāsts jau nav par to, stāsts par to, ka cilvēks dodas pie SPECIALISTA, kam vienkārši savs darbs ir Jāpaveic kvalitatīvi!
Gudri .irst pēc notikušā es arī māku!
To Ausainis:
Ja nu tu kaut ko saproti no mašīnām (pieņemu ka saproti) tad kādi gaisa filtri!
Vieglajam auto tāds ir viens!
Lai ņemtu nost gaisa filtru ir jābūt iemeslam!
Kurš bez vajadzības demontē šo mezglu, visas darbības notiek tikai ap filtra elementu!
Vai tu man te tagad mēģināsi iestāstīt, ka lai nomainītu eļļu motorā vienmēr tiek demotēts apakšējais vāks!
Pilnīgs jefiņš!
Yo Yo, sūdzībā bija rakstīts ""gaisa filtri"". Pieļauju ka arī salona gaisas filtrs nebija uzstādīts. Tāpat pieļauju tādu varbūtību, ka es jau sen braucu ar auto un tos remontēju, bet tu vēl savam tēvam kulē šūpojies.Visticamāk ka tu vien sūdus atejā esi spējīgs ražot, kur nu vēl ko remontēt!
''ka lai nomainītu eļļu motorā vienmēr tiek demotēts apakšējais vāks!''
To Ausainis:
Bingo!
Nu gan redzu ka tu esi totāls profāns, laikam pats to tik arī māki kā sūdus atejā maisīt, ja jau šī tēma tik aktuāla!
Uz priekšu ej pamaisi klimpas podā un nesmīdini ar savu stulbumu plānā galdiņa urbēj!
Varbūt tev āmur arī atpakaļskata spogulis iespaido motora darbību??
P.s. Un ja pozicionē, ka es vēl nebiju dzimis kad tu jau šoferēji, tad man jāsecina, ka tevi ir pārņēmusi vecuma plānprātība un auto stūrēšana 80 gadu vecumā galīgi nav prāta darbs!
Jefiņš kas jefiņš
To driver:
Aizsarpanna nav motora karteris!
Ar apakšējo vāus biju domājis karteri. To taču neviens neņem nost, lai mainītu eļļu!
Par apgriezieniem piekrītu, ka tur var būt vairākas citas vainas, bet nevar izslēgt, ja motorā pa taisno ieplūst putekļi, tas var novest pie problēmām, gan tādā gadījumā tas vairāk saistītos ar jaudas zudumu, trokšņiem, ne apgriezieniem!
Yo Yo, ar apakšējo vāku tu biji domālis to sauromu savā pakaļā, ko tavs kaimiņš, cietumnieks urka, izmanto savām izpriecām.Arī trokšņi ausīs parādās pēc ieilguš plosta. Tos gan sauc par dzirdes halucinācijām.
Domāju ka, ja bez filtra gāja gaiss pa taisno iekšā, degmaisījums attiecīgi ar abrazīviem putekļiem un smiltīm, apgriezienu vaina varētu būt dēļ izdilušām vai bojātām sprauslām.
Ka tik nav ieplūdes kolektorā vesela smilškaste
Cenas nenormālas, nav brīnums, ka darbnīcu boksi tukši, bez remontējamām mašīnām.
Moto - gan jau kāds iebrauks...