Ape Motors - attieksme

Šodien, nepieciešamības spiests, iegriezos šā uzņēmuma filiālē Dzelzavas ielā. Neesmu biežs klients un nereģistrēts!
Izrādās esmu pavisam nevēlams šim uzņēmumam kā apmeklētājs un klients!
Paņemu savu numuriņu un gaidu savu kārtu pie kāda speciālista. Nosēžu 40 min, un aiz intereses sāku pētīt, kas tad tie ir par cilvēkiem, kuri tiek apkalpoti pirms manis. Pamanu, ka jauns "reģistrētais" klients pienāk, paņem numuru un iet pie nākamā pārdevēja, jo tur iedegas viņa numurs!!!! Tā arī nākošais un aiznākošais...
Nolēmu pajautāt, vai ir kāda iespēja arī man tikt apkalpotam? Man, ne tajā laipnākajā veidā (pie 4 galdiņa) tiek paskaidrots, ka Ape Motors ir pamatā orentēts uz reģistrētajiem vairumpircējiem un tādi kā es, tiks apkalpoti rindas kārtībā pēc iepriekšminētajiem.
Interesanti gan, tad kad visam savam autoparkam mainījām akumulatorus Apē, tad biju vēlams klients, tagad personīgi nē?

S

Комментарии (4)

D Driver 09.08.2012

Tāpēc ka zem firmas vārda griežoties pēc detaļām, automātiski esiet reģistrētais klients un jums ir priekšroka.
Vairumtirgotājam ir izdevīgi apkalpot reģistrētos klientus, tieši dēļ pasūtījuma apjoma.
Ja autoparks pasūta visām mašīnām riepas+akumulatorus+sveces, tas viss ir izdevīgāk, nekā viena privātpersona pasūta 2 gultņus un 1 sailentbloku. Jāprot saprast biznesa prioritātes. Nepatīk Ape- gross, autofavorīts u.c mazumtirgotāji, kas vienkāršos klientus saņem atplestām rokām. Galu galā- katalogi no ražotājiem, pēc kuriem detaļa tiek pasūtīta visiem ir +/- vienādi. Atšķiras tikai cena (atkarīga no sadarbības ilguma, daudzuma).

S suurs 10.08.2012

Visās normālajās vietās ir uzstādīts plakāts, kurā ir paskaidrots, kādā kārtībā tiek apkalpoti klienti!
Ja tāda plakāta nav, bet ir noteikta cita apkalpošanas kārtība, tas ir patērētāju tiesību pārkāpums! Un, protams Driver vai Ape Motors darbiniek, Jums cik noprotu, ir vienalga viens klients vairāk vai mazāk.

G gustavstilrlics 28.12.2016

Arī cik vienmēr ir bijusi saskare ar šo Ape Motors, liekas tur strādā pārbagāti tēviņi. Kad uzraksta e-pastu, nav nekādas, Labdien, paldies, gaidīsim vēl, priecāsimies jūs redzēt.
E-pastā, tikai atmet, jums tak ir reģistrēts, paskatieties paši utt. Vai tad jūs to nezinājāt utt.
Tāv vien gribas izvilkt no aizletes, un sadauzīt seju!
Ja vadība nemainīs pārdevēju attieksmi, tad drīz paliksiet bez klientiem. Nu nav jums tas labākās cenas, nav..

R RRR12 04.10.2017

Tiesi tada pati pieredze es pie tam nosedeju 1h ar visu registraciju un kad pienaca laiks apkalpot pateica ka esmu panemis nepareizo un kad jautaju vai man atkal jasez h del viena filtra, challis uz mani paskatijas ar lielam acim un pateica kas tu doma citi ir mulki?
Kads sakars tik stulbam tekstam es jau 1h biju nosedejis un vienigais ko vinam atlika izdarit ir parakstit pavadzimi...
Bet nu es pateicu vinam seja lai PASHOL VINS NA un pateicu ka aizbrauksu pa so laiku uz Intercaru un letak dabusu.. Un ta ari notika
Notikums tiesi taja pasa dzelzavas iela.
Attieksme Ape ir sausmiga vismaz dzelzavas kantori, neesmu riskejis citus un ari nedomaju vienmer labakas cenas ir bijusas Intercara un attieksme Intercara bomba, cilveki palidz ari ne visai izglitotiem cilvekiem saja joma

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы