AboluServiss - Krāpšana / Mahinācijas
"SIA AboluServiss". Sveiki visiem kas šo lasa . BRĪDINU!!! NEPĒRCIET PIE VIŅIEM NEKO , NEREMONTĒJIET . VIŅI IZMANTO NEORIĢINĀLAS DETAĻAS UN PRECES . Nopirku pie viņiem šodien "Oriģinālās" In-EarPods austiņas , Izrādījās ka bija vel sliktākā kopija ko var dabūt . Pārdevēja man pat čeku nebija iedevusi un to vel VID uzinās jo par šitādām mahinācijām viņi to ir nopelnījuši ! Šis raksts būs daudzās vietās ,tikai lai cilvēkus brīdinātu !! Naudu es dabūju atpakaļ jo tā nevainīgā kasiere zināja ko ir izdarījusi , viņi pat neapskatījās iepakojuma saturu ko esmu aiznesis atpakaļ , tikai tāpēc jo viņa ļoti labi zināja . Aizbildinājās par čeku ar to ka esot aizmirsusi . Neņemiet pie viņiem neko bez ČEKA !! Pārbaudiet preci uz vietas , ja atsakās pēc pārbaudes ņemt atpakaļ preci , zvaniet uz policiju jo likumā noteikts ka patērētājs "klients" var atgriest preci 14 dienu laikā .
Комментарии (7)
Likumā nav teikts ka patērētājs var atgriezt preci 14 dienu laikā. Lūdzu nemaldiniet cilvēkus. Likumā ir teikts ka klients pasūtot preci vai kāda citā veidā internetā neredzot var atgriezt preci 14 dienu laikā, nesabojājot iepakojumu. Tas neattiecās uz precēm, kuras klients iegādājās veikalā!
Jā , 14 dienu laikā tu preci vari atgriest ja tu to esi pircis viņu internet veikalā un nēesi apmierināts ar viņu .
Bet manā gadijumā , var atgriest preci jo prece neatbilda tam kam tur vajadzēja būt .
Interesanta sūdzība. Kā cilvēks var saprast kādas rezerves daļas serviss izmanto, nopērkot austiņas? Kā saprati ka austiņas ir neoriģinālas? Kāpēc apgalvo ka viņi nedod čekus? Pats strādāju tirdzniecības sfērā un bieži redzu šādus neapmierinātus ar dzīvi cilvēkus. Visu grib pa lēto un viss kas ir dārgāk par "bez maksas" ir dārgs/brāķis/neoriģināls utt. Tavā gadījumā pat naudu atgrieza un tu tapat esi neapmierināts. Jūtu līdzi uzņēmumiem, kuriem ikdienā ir jāstrādā ar šādiem klientiem.
Varbūt arī viņi neizmanto neorģinālas detaļas ,bet šā vai tā ,dusmu brīdī tu visu to sliktāko padomātu par to . Tas nevarēja būt brāķis , iepakojums bija Orģināls , viss orģināls , tikai austiņas bija kopija , un vel tas plasmasa kubiks bija iepriekš jau taisīts vaļā jo tur nebija drošības lenta apkārt viņai . +++ !!! Viņa nejau aizmirsa iedot vienkārši čeku ,bet viņa pat naudu neisita kasē . Piedod ja tu esi neapmierināts ar dzīvi , nejau es uzrakstiju šo te sūdzību par to ka man vienkārši nav ko darīt , bet gan dēļ tā lai tādi kā tu būtu uzmanīgāki ja pirktu kautko pie viņiem lai viņiem negadītos tā kā man gadījās !!!
Nezinu kas tev tur notika tāds, bet naudu dabūji atpakaļ un esi neapmierināts. Es saprotu, ja tevi pasūtītu divas mājas tālāk un pateiktu "pats vainīgs ka nepārbaudīji uz vietas", bet tavā gadījumā vispār nesaprotu par ko tur čakarēt dzīvi sev un citiem. Iespējams tavas austiņas bija taisītas vaļā uz pārbaudi, iespējams brāķis, nezinu...bet kāda tam ir nozīme, ja naudu atgieza..Man tieši rodas iespaids ka tu šo te visu raksti tikai tāpēc ka tev nav ko darīt :) Piedod bet tā izkatās no malas.
Nē , rakstiju to lai cilvēki būtu uzmanīgāki pie viņiem !
Viņi speciāli nedod čeku,to liek darīt pats šī servisa direktors