AboluServiss - Krāpšana
Labdien,
Bieži nerakstu sūdzības, bet šis gadījum ir ārpus visiem rāmjiem.
Ielikām servisā Iphon 6s, kurš bija pabijis ūdenī. (uz servisu tikai aizvest pusstundas laikā pēc ūdens peldes).
Pēc 1 darbadienas saņēmām telefonā zvanu ka Iphon ir iztīrīts no ūdens un veikta diagnostika problēma sekojoša: Nedarbojas displejs, lādētāja izeja, ieslēgšanas poga un kamera.
Piedāvāja 4 variantus:
1) Salabot telefonu par 200EUR
2)atdot telefonu viņiem, samaksāt 230EUR un mums izsniegs jaunu.
3)Samaksāt 28EUR par diagnostiku un iztīrīšanu no ūdens, lai izņemtu telefonu no remonta.
4)Viņi neprasa naudu no mums par iztīrīšanu un diagnostiku, samaksā mums 40EUR un patur mūsu iphon 6s.
Neskatoties uz to, ka pēc viņu teiktā, telefonu nav iespējams ieslēgt, lai kaut vai izņemtu tur esošos failus. Tomēr izvēlējāmies samaksāt 28EUR un izņēmām savu telefonu no servisa.
Muļķīgi cerot uz brīnumu mājās telefons tika pielikts pie lādētāja, iespraudot lādētāju telefons uz to reaģēja ar skaņu, kas liecina par uzlādes sākšanos. Pēc Kāda laika to izdevās arī ieslēgt. Un atklājās, ka ekrāns strādā, tikai pazudis tā apgaismojums. Strādāja arī audio sistēma. Zvanījām zināmam telefonu meistaram un nodevām telefonu viņam. (Pēc telefona peldes uzreiz telefons netika atdots zināmajam mehāniķim, jo viņš nestrādāja, bet telefona iztīrīšana no ūdens bija nepieciešama steidzami, tā nu nonācām ābolu servisā.)
Pēc dienas saņēmām zvanu, ka telefons nemaz nav ticis iztīrīts no ūdens, kā arī diagnostika nav veikta, jo mehāniķis var redzēt, ka telefons nav ticis atjaukts, kā arī joprojām viņā ir ūdens.
Tātad, kad beidzot tik tiešām telefonu iztīrīja, kā izrādās jānomaina bija tikai displejs. Kas neizmaksāja pat pusi no viņu prasītās summas par remontu.
Pavisam noteikti neiesaku izmantot šo servisu, vismaz ne telefona peldes gadījumā. Uzsvēršu arī to, ka mums zināmais mehāniķis teica, ka šī nav pirmā reize, kad klienti nāk pie viņa pēc ābola servisa apmeklējuma un ir apkrāpti.
Diāna Sideja
Комментарии (4)
Nu ko vienkārši negodprātīgi džeki. Izdarām secinājumus un izsvītrojam šo uzņēmumu no iespējamā apmeklējuma saraksts. Turpiniet būt "gudrie" eksperti.
Nu tas ir vienkārši zem katras kritikas, ja tiešām viss ir tā kā sūdzībā aprakstīts - tad ir traģiski. Kā vispār tāds uzņēmums var eksistēt. Tikpat labi jebkur tā čakarēt var.
Mūsdienās laikam uzticēties nevar nevienam.
Rakstītais ir 100% patiesība, notika tas pirms nedēļas. Un jā, pēc šādiem gadījumiem vairs nav vēlēšanās vispār kādam uzticēties. Visi meklē savu labumu, gan jau mehāniķis gribēja jaunu telefonu.
lielajiem servisiem nav paredzētas kaut kādas meistaru izklaides ar žāvēšanu vai nez ko. viņi maina lielās detaļas uzreiz, viss.jā, mums vēl ir 'onkuļi', kas par 20 uz rokas paķimerēsies sīkāk, bet to kļūst arvien mazāk.