Banknote.lv - Krāpšana ar garantiju,patērētāju maldināšana

Krāpšana ar garantiju,patērētāju maldināšana Tika iegādāts telefons. Solīja mājaslapā garantiju gadu,pa faktam tikai pus gads. Šiem telefoniem ir milzu problēmas un bieži viņus atgriež un pat dod jaunus vietā. Xiaomi mi 10 pro 5G black screen of death Telefons aizmieg atslēdzas un vairs to nevar nedz uzlādēt nedz ieslēgt mirgo tikai baltais indikators. Risinājumi ir 2 .. atsliditi vāku un tad var noņemt un pielikt atpakaļ šleifi no baterijas un retu reizi tas aiziet. Vai arī Rebaling metode kur ir jaatsilda ram un procesoru visu...

Dr. Seimuškina - Pavirša attieksme pret pacientu

Daktere, no kuras atgriezeniskā saite ir nulle, vizītes laikā pavirši klausās teiktajā, jo paralēli atrodas telefonā, citu speciālistu viedokli ignorē, pasakot, ka speciālists ir slikts... Neiesaku noteikti šādu ārsti! Uz sms atbildes nav nekādas ļoti svarīgā jautājumā, kaut mēneša laikā esmu bijusi pie viņas 3 reizes, 4 reizi iet vairs neuzskatiju par nepieciešamu, jo tas maksā lielu naudu un uz jautājumu varēja atbildēt ar sms, jo pirms 2 dienām biju bijusi pie viņas. Ārste, kura noteikta nav ieinteresēta pacientā.

G Gita S 12 ч назад
Комментарии 0 Врач

About you.lv - . Krāpšana

20 jūnijā 2025 g. Es atgriezu preci pēc pasūtījuma NR aylv-622-331063428.Bet pa šodien dienu nesaņemu naudu par atgrieztas preces. Es rakstīju uz e pasts un zvanīju daudzi reizes.Bet nekadas skaidrās atbildes es nesaņemu.Ludzu risināt šo jautājumu.

About you - Slikts serviss

Es vairākas reizes esmu pasūtījusi no šī veikala, vienu reizi atgriezu preci — viss bija kārtībā. Taču šoreiz naudu par atgriezto preci man nav atmaksājuši. Es pasūtīju zīmola T-kreklu kā dāvanu, bet izmērs nederēja, tāpēc preci atgriezu. Mājaslapā tiek solīta naudas atmaksa 14 darba dienu laikā. Sāku rakstīt atbalsta dienestam — viņi atbildēja, ka esot kādas tehniskas problēmas un jautājums tiek risināts. Vēlāk rakstīju vēlreiz — pēc kāda laika viņi paziņoja, ka 16.07.25 atgriešana tika...

Luminor - Nauda ir nozagta, bet Luminor nav reaģējis

2022. gadā es paņēmu kredītu no bankas, bet tad brīnumainā kārtā tas tika nozagts no mana konta. Līdz 2025. gadam Luminor nereaģēja. Ja jums ir konts Luminor, pārliecinieties, ka tajā nav lielas summas, jo jūsu nauda nav drošībā. Neviens absolūti neinteresējas par jūsu gadījumu, absolūti neviens. Tfuuuu

РешеноАлиса Голубина - Мошенница не оплачивает счета

Мошенница не оплачивает счета Алиса Голубина заказала услугу перевозки в июне, обязалась оплатить наличними, по окончанию работ всётаки по счёту с организации Organisation for International Student Welfare (OISW). По итогу уже второй месяц кормит обещаниями об оплате, присылает липовые платежки из иностранных банков по которым деньги к нам на счёт по поступают и безконечно "маринует". Надеюсь что наш горький опыт предостережет других от сотрудничества с данной особой и её организацией.

MyFitness SIA - Slikts servis

Vēlos izteikt savu dziļu neapmierinātību par veidu, kādā tika izbeigts mans līgums ar MyFitness sporta klubu. Man bija izveidojusies divu mēnešu maksājumu kavēšanās. Tas bija saistīts ar objektīviem iemesliem – ārkārtīgi saspringtu darba grafiku un ilgstošu prombūtni ārpus valsts. Neskatoties uz to, es nekad neesmu atteicies no biedra statusa vairāk nekā astoņus gadus un visu šo laiku regulāri apmaksāju abonementu, to nepārtraucot pat neapmeklejot klubu vairākus menēšus, kurus biju kluba...

About you - Naudu neatgriež vairāk kā pusotru mēnesi.

Naudu neatgriež vairāk kā pusotru mēnesi. Padsmitajā jūnijā pasūtīju preces ~400€ vērtībā no aboutyou aplikācijas. Preci saņēmu 3 atsevišķās pakās, tajā pašā dienā uzlaikoju un aizsūtīju atpakaļ nederošās lietas. Jūlija vidū nauda vēl nebija atgriezta, kaut pēc izsekošanas redzēju, ka Omniva pēc dažām ievietotajām dienām paku bija atgriezusi piegādātājam. Ir 1. augusts un joprojām nekā. Rakstīju uz epastu reizes 2, atbilde ļoti parasta, ka radušās problēmas ar automātisko sistēmu - ok, pusotru mēnesi? Padsmitajā jūlijā rakstīju -...

House of Hair - slikts serviss, meisteru kvalitāte apšaubama

Pierakstījos uz ilgviļņu atjaunošanas, pierakstoties pajautāju vai ir speciālists, kur ir liela pieredze ar ilgviļņiem un vai veic arī , ja iepriekš ir veikti ilgviļņi pie cita meistara( diemžēl sakarā ar iepriekšēja meistara veselības dēļ, biju spiesta meklēt citu), uz ko bija atbildēts, ja tas meistars ir. Šajā kantori biju pirmo reizi, ierodoties tev pretī nāk vairāki iereibuši cilvēki ar alkoholu glāzēs ( darbinieki vai klienti, īsti nevar saprast). Uzgaidāmas telpas nav. Ar meistari...

Strādnieks no ss.lv - Netur vārdu

26-248-931 telefona numurs meistaram, kurš netur vārdu! Iepriekš vienojāmies par laiku un vietu, par veicamo darbu un samaksu, NEIERODAS darba vietā! Nekādu ziņu par neierašanās iemesliem nedod! Nezvaniet viņam! Pēc apraksta, ko k-gs ielicis sludinājumā, manis piedāvatais darbs prielš viņa ir tīrais nieks! Nav saprotama šāda attieksme. 0000000000000

Ecolines - Autobuss nepiestāj vajadzīgā pieturā

Autobuss nepiestāj vajadzīgā pieturā Ceturtdien, 31.Jūlijā 2025. Gaidu pieturā Sēnīte un Autobuss neatbrauc Sēnītes pieturā, bet aizbrauc garām pa citu ceļu, Autobusa reiss Rīga-Vecpiebalga-Madona, nogaidīju 1h 33min pieturā. Zvanīju arī uz Ecolines numuru 67214512 un nebija Ecolines operatori uz vietas, lai saņemtu manu zvanu. autobusam bija japienāk 18:07 es biju 17:58 pieturā un gaidīju līdz 19:40, no autobusa Ecolines nemiņas!

"Livonia Print" SIA - verdzība

slikta attieksme pret darbiniekiem, vergu grafiks, vadība neklausās padotos. jebkādas sūdzības vai idejas ignorē. Edmunds Balodis, Vākos nodaļā vadītājs izsmej krievvalodīgos, radot darba apstākļus, kuros veseli cilvēki iznīcina savu veselību. katrs darbinieks ir starpskriemeļu trūces un slikta pašsajūta sliktas ventilācijas dēļ. Peldējošs grafiks 3-3, tikai uz papīra. Tāpat atvaļinājums tiek piešķirts ne darba dienās, bet kalendārajās, tas nozīmē, ka atpūtai būs nevis 28 dienas gadā, bet 20...

PostHaul - Bad Latvian company Sia Posthaul

Bad Latvian company Sia Posthaul The company avoids paying bills on time. Always some excuses. They don't pay companies from other countries either. Attached is a photo. Secondly, if they do pay, the term is simply cosmic. We estimate three months, if you're really lucky. They have 10 reservation masters working for them. Each reservation is different. I've heard that they generally don't pay for small businesses. I definitely don't recommend working with PostHaul.

PostHaul - Nemaksā rēķinus

Nemaksā rēķinus Uznēmums izvairās no laicīgas rēkinu apmaksas. Vislaik kādi attaisnojumi. Nemaksā arī citu valstu kompānijām. Pielikumā ir foto. Otrkārt,ja maksā tad termins ir vienkārsi kosmisks. Apmēram trīs mēnešus ,ja stipri paveicās. Pie viniem strādā 10 atrunu meistari. Katrs atrunajās savādāk. Ir dzirdēts ka par maziem uznēmējiem vispār nirgājās. Noteikti neiesaku sadarbību ar PostHaul.

SIA HERKO - Krāpšana, dokumentu viltošana

Sveiki! Vēlos brīdināt par ļoti negodīgiem izīrētājiem – SIA “Herko”, kas darbojas Jelgavā. Pēc dzīvokļa īres Tērvetes ielā 33, Jelgavā, tika sastādīts mistiski liels rēķins par remontdarbiem, kuru vajadzēja segt mums, priekš jaunajiem īrniekiem. Rēķina summa pārsniedza 2000 eiro. Protams, šo prasību noraidījām, jo neuzskatījām, ka jāsedz izdevumi, piemēram, par nolietotas krāsas atjaunošanu u.tml. Kā rezultātā šie krāpnieki no SIA “Herko” izlēma citādi atgūt naudu – viltojot dokumentus, it kā...

Mēness Aptieka - Slikts serviss

Slikts serviss Как Фармацевт* может ответить на вопрос Покупателя*, который купил тест беременности - что делать, когда тест беременности не указывает ни одной полоски после тестирования по инструкции - "не знаю, у нас такое впервые". Смысл тот же, только жалобы на русском сейчас. Что если Покупатель* копил деньги, чтобы мог позволить себе узнать, есть ли вероятность, что ожидается Будущее? Ребенок? Наследник? (NVA) организация для людей без статуса, без работы - почему отчёты нельзя предоставить вам с...

Maxima - Naudas neatgriezšana

Naudas neatgriezšana 2025.gada 31.jūlijā iegādājos saldējumu klasisko POLS. Izrādījās, ka šis saldējums nebija ar atlaidi, kaut gan atradās tieši zem izvietoto atlaižu cenu zīmēm (lielas oranžas). Tā kā pirkums sastāvēja vairāk nekā no 10 pirkumiem, ievietojot atlaižu karti, pirkuma summa samazinājās ap 10 euro. Pirkumu veicu pašapkalpošanās kasē, saņemot čeku, konstatēju, ka cena neatbilst, tai kas bija izvietota pie saldējumiem, nevis 0,79 euro, bet gan 1,39 euro. Devos uz informācijas centru, kur vēlējo...

Normunds Valainis - Darbinieka neuzticamība

Vēlos brīdināt citus darba devējus par negatīvu pieredzi ar darbinieku Normundu Valaini (dz1970) Pieņēmu Normundu darbā savā uzņēmumā un tika noslēgts darba līgums, kurš prasīja ieguldīt būtisku laiku un resursus dokumentu sagatavošanā un biroja darbu kārtošanā. Taču tikai vienu dienu pirms bija paredzēts izbraukums uz būvobjektu, Normunds negaidīti un bez iepriekšēja brīdinājuma uzteica darbu. Šāda rīcība radīja man ievērojamas problēmas ar darbinieka iztrūkumu uz objektu, lieku laika...

Otolaringologa Ingus Vilks - Nekompetents neuzmanīgs ārsts

Es rakstu, lai paustu savu nopietno neapmierinātību ar ārsta ( Ingus Vilks ) sniegto aprūpi nesenā vizītē. Mūsu pieredze bija tālu no pieņemamā, un es uzskatu, ka ārsta rīcība liecina par profesionālisma trūkumu un rūpju par pacientu labklājību. Pēc ilgas gaidīšanas mēs beidzot tikām pie ārsta. Tomēr viņš mums veltīja tikai 3 minūtes uzmanības. No šī laika 2,5 minūtes viņš pavadīja, flirtējot un smejoties ar divām māsām savā kabinetā. Viņš neizrādīja nekādu interesi par mūsu veselības vēsturi...

Gintaro Mēbeles - Bijāta prece, preces detaļu neatbilstība vienai ar otru

Bijāta prece, preces detaļu neatbilstība vienai ar otru Pasūtīju galdu ar krēsliem. Izbīdāmais galds atnāca sabojāts. Uz ko firma atbildēja e-pastā, ka tā nav ražotāja vaina. Ok. Salabojām bojātās vietas. Nākamais - saskrūvēt kopā galda pamatni ar galda virsmu - neiespējami, jo Caurumi dažāda platuma (galda korpuss, kas jāskrūvē - metāls) . Uzrakstīju e - pastu. Mājās galds stāv jau vairākas nedēļas un katru reizi kāds bojājums, kas man nav jārisina pasūtot jaunu galdu. Pasūtot jaunu galdu ir jāatnāk jaunam - labam galdam! Nevis brāķētam/salauztam...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы