РешеноMobilukss - Piegādā pilnīgu citu preci
Tika pasūtīts pilnīgi jauns dators pa detaļām - salikts pie 1a.lv. Pasūtījums veikts 23.01.2020. Saņemts 18.02.2020, bet nākamajā dienā atgriezts kā nestrādājošs. Pēc "remonta" (06.04.2020) ar pdp palīdzību piegādāts cits dators (lietots!) , kura vērtība ir vismaz 4 reizes zemāka par jauno datoru. Gandrīz 3 mēn. Laikā piegādā vecu grabažu!
Labdien,
Sazinājāmies ar Jums e pastā un situāciju atrisinājām.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
Nedaudz precizēšu Mobilukss (www.1a.lv interneta veikals) atbildi. Ar Mobilukss mēģināju sazināties pats tajā pašā dienā, kad netika piegādāta pareizā prece. Zvanīju vismaz 3 reizes, taču mani katru reizi futbolēja prom un teica - raksti e-pastu. Arī e-pastus rakstīju. Neviens ar mani nav sazinājies caur e-pastum jo neviena no kontaktpersonām neiedziļinājās problēmā. Tāpēc nākamajā dienā PATS braucu risināt problēmu uz Mūkusalas ielu - klātienē. Tur viss bija slēgts, taču man izdevās tiks pie servisa čaļiem, kuriem, izrādās, īstā prece bija uz vietas..
Tikai tad saņēmu preci. Mobilukss problemas atrisināšanā nepiedalījās. Ja es nebūtu rīkojies, tad mans dators (630 eur vērtībā) būtu nosūtīts citam saņēmējam (aptuvenā datora cena 200 eur).
Kurš šo situāciju risinātu tādā gadījumā? Stipri šaubos ka tagad, kādreiz tik atbildīgs interneta veikals pie tagadējās attieksmes pret pircēju rīkotos atbilstoši un reāģētu ātri!
Man tiešām žēl, ka arī sūdzībās Mobilukss cenšas maldināt... Un es ļoti ceru, ka kādreiz ļoti uzticāms interneta veikals atgriezīs savu cieņu!
Комментарии (1)
Par ko ir sūdzība?