Решено1a.lv - Tirgo kreisas preces
Sveiki,
Beidzot izlemu uzrakstit par 1a.lv. Nu jau si ir pedeja prece ko pie viniem perku. Jau iepriekš ir bijusas daudzas problēmas ar pirktu elektroniku. Visticamāk vini ieperk preces ar defektiem vai ari zemas kvalitātes preces un iesmere nabaga latvietim.
Soreiz nopirku telefonu. Ok. Aizeju majas atpakoju, viss forsi. Slēdzu iegsa, raustas, uzkaras, restartejas, rada kludas. Nu ok, aiznesu uz garantiju pasaku kas un ka, paiet pusmēnesis. Sanemu preci, saka nomainīja programmatoru, visam jaiet. Nu tad es, protams, priecīgs desoju majas. Sledzu ieksa, neiet. Ok. Nesu uz garantiju, saku tas un sis un vel tas. Ok, gaidu menesi.
Nu tad, beidzot domāju sataisīja. Priecīgs desoju, atkal, majas, nu jau palekdamies, domāju nu malaci, tomēr sataisīja. Atnāku majas... Piz**c. Telefons karas augsha, met kļūdas, ok, uztaisu resetu, ta lai mans info nepaliek, pec reseta (parastais resets caur opcijam) , telefons vispār neiet, augsejo izvelni neatvert, pogas nereage vispār, neko nevar atvert. Jau resetojot pamanīju ka kaut kadi ne pa temu latviski sarakstīts. Tāda sajuta ka pavisam kreisa sistēma uzlikat.
Paldies dievam. Visu 40 minusu garo chakaru nofilmēju un ieliku youtube. Aizsutiju uz ptac un 1a.lv.
Jautajums. Ka strada jusu serviss? Vai jus vienkarsi negribas kepaties ar saviem klientiem? Jus seit acimredzami nepildat saistibas.
Ieteikums cilvekiem. Loti liels ieteikums. Mana pieredze ar so veikalu saistiba ar elektroniku, pilnigs minuss. Ok, vienigais kas man iet vel ir virtuves kombains, bet jau pec pusgada skatos motors kaujas nost, kaut gan bosh, pari pa simts eur.
nekad vairs nepirksu nevienu preci pie 1a.lv.
Cilvēki attopaties, jus chakare uz jusu sasoditas ekonomeshanas pamata. Gribat ietaupit kapeiku. Tad perciet 1a.lv un pectam chakarejaties, par jusu pashu brivo laiku. Nav verts, jo beigas pats vairak samaksaju ar savu laiku. Nopirku jaunu telefonu pie mobilo sakaru piegadataja. Paldies dievam ar tiem nav bijusi problema, kaut gan iphone caur biti gadus divus atpakal pirku, tapat negribeja man mainit un telefons servisa bija pus gadu, nesu 4 reizes un beigas dabuju atpakal jaunu (nopietni)
ceru esmu kadam kaut ko iemacijis sodien. Paldies par uzmanību. Esmu runajis.
Labdien, sadarbojamies ar uzticamiem un zināmiem piegādātājiem, jo vēlamies saviem klientiem piedāvāt plašu piedāvājumu un labākās preces, diemžēl, katram ražotājam ir savs brāķa procents, no tā pilnīgi izvairīties nav iespējams. Šādās situācijās darbojas ražotāja garantijas nosacījumi kā arī garantijas remontu precēm veic autorizēti servisa centri.
Ja norādītie defekti nav novērsti, lūgums griezties servisa centrā, lai pēc iespējas ātrāk preci varētu saremontēt. E pastā nosūtīsim nepieciešamo informāciju.
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām.
Ceram uz pozitīvu sadarbību arī turpmāk.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (4)
Paldies, Valdi, tiešām vērtīga un pamācoša pieredze!
Interesei: tas ir pirms vai pēc tam kad Senukai šos pārpirka?
Bija grūti pirms 1a.lv ienākt sūdzības.lv, nevis otrādāk?
Tak iedodat cilvēkam jaunu preci, nevis labojat brāķus. Sapuvušu ābolu tak arī neēdīsies ja aizvērsiet acis.