Решено1a.lv - slikts serviss,nav komunikācijas ar klientu
27.07.2016 ir pārskaitīta nauda par preci avansā.Izrādās, ka preces nav. It kā atsūtīts e pasts ar citu preču piedāvājumu pasūtītās preces vietā ,kaut gan tādu e pastu neesmu saņēmusi un vispār kāpēc man būtu jāņem kaut kas cits!? Zvanot informēju ,ka vēlos saņemt naudu atpakaļ.Sola atskaitīt .Jau ir pagājušas 3 darba dienas-naudas kontā nav!!!Uz manu nosūtīto e pastu atbildes arī nav!!
Labdien, Astrīda. Diemžēl ir gadījumi, kad pasūtītā prece beidzas noliktavā, tādos gadījumos informējam pircēju par to un vietā piedāvājam alternatīvas. Pēc Jūsu pieteikuma pasūtījumu atcēlām un nodevām grāmatvedībā informāciju, lai atskaita Jums naudu atpakaļ. Atvainojamies, ja naudas pārmaksa vēl nav ienākusi, pārbaudīsim vai nav kāda aizķeršanās. Atvainojamies par sagādātām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Autora minētā situācija ir atrisināta, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий