Решено1a.lv - Slikts serviss un komunikācija
2018. Gada 23. Maijā internet veikalā 1a.lv veicu pirkumu. Nopirku vīna glāzes. 26. Maijā, kad pirkums tika saņemts (piegādes veids-ar pakomātu) izrādījās, ka viena glāze ir saplēsta. Bija slikti viss sapakots. Un tas pats materiāls, kas tika izmantots pakošanai bija diezgan jocīgs... Kā no miskastes paņemts, atgriezumi un pārpalikumi no citām precēm, platā skoča murskuļi.
Visu safotogrāfēju un uzreiz uzrakstīju veikalam. Ilgi gaidīju kādu atbildi. Tad zvanīju, stāstīju visu no jauna... Lika man rakstīt. Kad teicu, ka jau viss aizsūtīts, tad beidzot atrada manu epastu. Tur atkal lūgums atsūtīt bildes. Visu izpildu. Atkal klusums, bez atbildes. 7. Jūnijā atkal rakstu un jautāju, kā atrisināt šo jautājumu... Klusums līdz beidzot 11. Jūnijā man atbild, lai precizētu adresi un telefonu. Un atkal klusums. Līdz šodienai 17. Jūlijam. Vairāk kā mēnesi!
Ar ironiju rakstu - izcils veikals 1a.lv un ļoti atsaucīga darbiniece!
Labdien,
Saņemot no Jums pretenziju par bojātu sūtījumu sazinājāmies ar Jums e-pastā un situāciju atrisinājām. 2018. gada 11. jūnijā uz norādīto adresi ir izsūtīta jauna prece.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, un ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
Labdien!
Jā, pēc mūsu sarunas šodien, saprotu ka situācija ir atrisināta un glāze ir pazudusi ceļā. Muļķīga apstākļu sakritība.
Atsaucu savu pretenziju!
Pretenzija pret internetveikalu 1a.lv ir atsaukta. Radusies problēma tika atrisināta ļoti ātri.
Paldies!
Добавить комментарий