Решено1a.lv - Slikts serviss un bojājums
Šā gada 10. Jūlijā saņēmu interneta veikalā 1a.lv iegādātu viedtālruni.
Jau saņemot tālruni, konstatēju, ka tālruņa kartona iepakojums ir atplēsts
un "nosmulēts" ar netīriem pirkstiem. Bet nu labi, ka tik prece darbojas. Kā izrādās,
cerības bija veltas. Iegādātā viedtālruņa klaviatūra darbojās ar aizkavējumu,
daži burti nedarbojās vispār, pilna uzlādēta baterija "novilka" vien 3 stundas, telefonu praktiski
nelietojot. 13. Jūlijā atgriezu tālruni klientu apkalpošanas centrā.
Kā vēsta patērētāju tiesību aizsardzības likums, internetā iegādāto preci ir tiesības atgriezt 14 dienu laikā
neminot iemeslu. 1a.lv mājaslapā ir minēts, ka pēc preces atgriešanas, 14 dienu laikā tiek atgriezta nauda par nekvalitatīvu preci. Diemžēl, jau ir pagājis mēnesis, bet nekādus līdzekļus 1a.lv nav atgriezuši. Šī bija pirmā un noteikti pēdējā reize, kad šajā vietnē jebkas tika iegādāts. Aicinu visus pircējus būt uzmanīgiem.
Labdien,
Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar tik ilgu situācijas risināšanu. Nauda Jums tiks atgriezta šīs nedēļas laikā.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий