Решено1a.lv - Slikts serviss, tirgo produktus, kas nav paredzēti Eiropas tirgum
Septembra beigās interneta veikalā www.1a.lv iegādājos mobilo telefonu Sony C6902 Xperia Z1.
Jau decembrī parādījās pirmās problēmas - darbojoties vibrozvanam, papildus bija dzirdama graboņa, nedēļu vēlāk šī "čarkstēšana" parādījās arī sarunas laikā, traucējot skaņas kvalitātei. Telefona skaļrunis ļoti kluss, slikta kvalitāte.
Javāra beigās aizvedu telefonu uz www.1a.lv norādīto garantijas servisa centru SIA Fornex.
Tur izteicu visas iepriekš minētās sūdzības.
Garantijā tika salabota (vai nomainīta) vibrozvana mehānika, nomainīts skaļrunis.
Marta sākuma atkal parādījās visas iepriekš minētās problēmas + citas! Piemēram, kamerā ar neapbruņotu aci var redzēt, ka tā ir pilna ar putekļiem, netīrumiem!
Fotografējot tumšās telpās ar zibspuldzi, visi fotoattēli ir balti, ar baltu loku utt.
Telefonam ir IP58 ūdens un putekļu izturība.
Atkārtoti uz norādīto garantijas servisu nevedu, jo neiegādājos telefonu, lai to "vadātu" pa servisa centriem!
Marta vidū vērsos Sony centrā (Sony Europe filifāle Latvia).
Viņi mani lūdza doties uz vienīgo autorizēto servisa centru Sony Xperia telefoniem.
Esmu saņēmusi tehniskās ekspertīzes aktu no autorizētā servisa centra, kurā ir norādīts galvenais defekts - ieslēgšanas problēmas un ka iekārta nepieder Eiropas reģionam. Iekārtas pārdošanas reģions ir Apvienotie Arābu Emirāti.
Atsaucoties uz Sony centra komentāru un servisa centra defektācijas aktu, vērsos pie www.1a.lv.
Pilnīgi neviens nav reaģējis uz manu sūdzību, arī pēc vairākkārtējas atgādināšanas.
Noteikti vērsīšos tālāk. Arī pie medijiem - tādiem, kā Bez Tabu utt.
Neiesaku nevienam šo interneta veikalu, jo nav zināms, ko iegādāsieties.
Ja citur iegādātu preci oficiālais pārstāvis pieņem un labo/maina, tad šis tirgotājs tirgo saviem pircējiem preci, kas nav paredzēta Eiropas tirgum!
Sveiki, uz Jūsu vēstulēm esam atbildējuši un vairākas reizes pārsūtījuši Jums atbildi. Lūdzu pārbaudiet e-pastum iespējams vēstule ir iekritusi mapē spams vai abonētie.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Ja ir CE marķējums, tad viss ok. Ja ir CE marķējums un tik un tā noteikta arābu valsts tad gan slikti. Un to grūti veikaliem nokontrelēt, kā tikai iedot pa bieti vairumtirgotājam.
Saprotu bēdu, bet vainot veikalu, lai sīki un smalki izcelsmi uzzina, to nevarēs, jo marķējums tad ir.
Savukārt par Sony, kā ellē ratā vispār kāds šo brendu pērk. Pilns internets ar vienu un to pašu problēmu. Un Sony pēc kvalitātes, kā tie NoName telefoni, ko tagad tirgo. Puse no Sony dzīvo servisā. Protams interesantas ir arī Sony atbildes par šīm lietām...