Решено1a.lv - Slikts serviss - pārdod bojātas preces un neatmaksā naudu
Absolūti nepieņemams sniedzamo pakalpojumu līmenis. Šī gada novembra sākumā iegādājos bērnam vārda dienas dāvanā bezvadu austiņas. Izsaiņojot dāvanu izrādījās, ka viena austiņa nedarbojas. Būtu maz pateikt, ka bērns bija sarūgtināts. Nākamajā dienā pēc dāvanas pasniegšanas aizbraucu nodot preci ar defektu. Paskaidroju situāciju, bet vienīgais, kas man tika piedāvāts - nodot preci uz servisu uz 30 dienām, lai servisa darbinieki pārbauda, vai gadījumā šis defekts nav radies mūsu vainas dēļ. Skaidroju, ka dāvana ir nepieciešama šodien, nevis pēc 30 dienām, ka jebkurā gadījumā tik ilgi gaidīt nevaram, varbūt ir iespēja pretī saņemt tādas pašas austiņas, tikai lai tās darbojas. Nē, šādas iespējas neesot, tikai serviss 30 dienu laikā. Atmaksāt naudu arī iespējas neesot, jo šī esot higiēnas prece. Ok. Austiņas nodevām servisā, bērnam nopirkām citas, šīs ģimenē paliks kā rezerves variants pēc remonta. Pagāja pāris nedēļas un mums paziņots, ka tik tiešām rūpnīcas defekts un labotu (vai jaunu - šobrīd pašai nav par to skaidrības) preci var saņemt uriekstes ielā. Ok. Atbraucam, pārbaudām 1a.lv darbinieces klātbūtnē. Viena austiņa atkal nedarbojas. Un zināt ko? Šī atkal piedāvā vienīgo loģisko risinājumu, citu neesot... Nodot preci uz servisu uz 30 dienām. Tiešām? Vai šādi sevi pozicionē "lielākais interneta veikals Latvijā". Lielākais krāpnieku kantoris latvijā... Iespējams... Situācija joprojām nav atrisināta. Interneta vietnē norādītie telefona numuri ir pieejami tikai saziņai ar operatoriem, kuri esot kompetenti tikai jautājumos par precēm un apmaksu. Manā jautājumā neesot neviena kompetenta cilvēka, kas varētu palīdzēt atrisināt radušos situāciju telefonsarunā. Jāraksta uz e-pasta adresi, ka norādīta interneta vietnē. Jāgaida, lai ar mani kāds sazinās. Dīvaina sajūta.
Labdien,
Autorizētais servisa centrs ir veicis precei remontu un sniedzis atzinumu, ka prece ir darba kārtībā.
Ja prece nedarbojas lūgums preci nogādāt servisa centrā, lai atkārtoti tiktu veikta diagnostika.
Ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий