Решено1a.lv - Slikts serviss. Neprofesionāla apkalpošana. Kliens ir pēdējā vietā.
Labdien! Pat neiedomātos, ka kādreiz rakstīšu sūdzību par 1a.lv interneveikalu, vienmēr ir preces piegādājis laikā, vienmēr ir informējuši par piegādi, un pat tad, kad prece bija sabojāta aiznesu uz garantiju un saņēmu to diezgan ātri atpakaļ. Bet tas bija pirms gada. Tagad viss vienkārši ir putrā viņiem. Pasūtīju preci ar express piegādi, piemaksājot, ja nemaldos 4eur, lai prece par 1 dienu ātrāk atnāktu un, lai sakrīt piegāde ar brīvo dienu. Bet kas notiek piegādes dienā? Man atnāk sms, ka mana prece būs nākošajā dienā, bez pamatota iemesla, pat par express piegādi vajadzēja maksāt. Zvanu uz kurjerdienstu DPD viņi saka, tā ir internetveikala vaina nevis viņu, un pasūtīja mani trīs mājas tālāk, zvanu 1a.lv viņi saka ''Mēs neko nezinam precei jābūt šodien'' Okey, pieņemsim. Pēc neilga laika pasūtīju vēlreiz preci, lai sakrīt brīvdienā, man piegādes dienā, neatnāk nekāda informācija - Ne uz ēpastu, ne telefonīski, ne sms veidā. Internetveikalā iegāju skatos, jā datums mainīts uz vairākām dienām uz priekšu. Man nav darbā brīvdiena, man jāmaksā par ''EXPRESS'' piegādi, es netieku informēts pašam viss jāskaidro. Es zvanu 1a.lv prasu, kas notiek? Uz ko es saņēmu atbildi ''piegādātājs kavēja, atvainojamies par sagādātajām neērtībām'' Okey, saprotu kavē stundu, pusdienu, dienu, BET NEJAU 4 DIENAS. Es vēl saprastu, ja man pateiktu, mēs jums samazināsim piegādes maksu vai kautko tādu, bet nē man vēljoprojām jāmaksā par ''EXPRESS'' piegādi. Nesaprotu, kas noticis ar internetveikalu, ja negribat bojāt nervus un nesaņemt laikā preci lūdzu izvēlēties citu internetveikalu.
Labdien. Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Nav noslēpums, ka 1a tirgo kreisās preces no Polijas vai vēl nez kādiem reģioniem. Es pieņemu, ka šis varētu būt tāds gadījums - ja ņemtu npreci no oficiālā, vietējā vairumtirgotāja, tad nebūtu problēmas ar piegādi.