Решено1a.lv - Slikts serviss, nekompotenti darbinieki, bezatbildīga izturēšanās
Vēlos rakstīt sūdzību nevis par sliktu servisu (saprotams, ka reizi pa reizei tā gadās ikvienam uzņēmumam, tas ir normāli), taču par to, ka pēc slikta servisa, nelaipnas attieksmes un manis maldināšanas man neviens neatvainojās. Tas nudien ir skumji, ja uzņēmums šādi izturas pret saviem klientiem.
Ne pati, ne ģimenei, ne draugiem 1a nerekomendēšu.
Labdien! Vienmēr cenšamies nodrošināt klientiem labāko servisu un problēmsituāciju gadījumā rast risinājumus. Diemžēl, mēs nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo sūdzību. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (4)
Varu teikt tikai to labāko par apkalpošanu.
fakti? pagaidām tukša ***sana.
Neatvainojās? Nenoslaucīja asaras no noraudātajiem vaigiem...
Nu jā, viņiem vajadzēja atsūtīt kartiņu ar laba vēlējumiem..