Решено1a.lv - Slikts serviss, krāpšana
Iegādājos preci, kas galu galā тeatbilda manām prasībām. Problēmas sākās jau mirklī, kad vēlējos preci atgriezt. Veikals uzstāja, ka preci jāatgriež personīgi, bet beigās izdevās vienoties, ka sūtīšu ar eksprespastu. Tad gaidīju mistisku pārbaudi. Tad atnāca e-pasts, kurā teikts, ka atteikums ir atteikts, jo esmu oreci nepareizi lietojusi un preci varu saņemt veikala birojā. Es vēlos redzēt akurātus dokumentus ar pierādījumiem, ka esmu nepareizi lietojusi preci. Kaut kā absurdi sanāk. Es visu ar preces atgriešanu izdarīju perfekti. Atgriešanas procesā nebija iespējams preci sabojāt, jo tā tika iepakota atbilstoši. Lietoju nepareizi? Kā saldējuma aparātu iespējams lietot nepareizi? Kas no tā aparāta ir bojāts? Atbildes nav.
Labdien,
Servisa nodaļa centās ar Jums sazināties telefoniski, diemžēl, neveiksmīgi.
Autorizētais servisa centrs sniedza atzinumu, ka prece atbilst norādītajam aprakstam un defekts netika konstatēts.
Atteikuma tiesības nav iespējams izmantot, ja prece ir lietota nesamērīgi. Ar atteikuma noteikumiem ir iespējams iepazīties mūsu mājaslapā: https://www.1a.lv/disclaimer
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (3)
Nevaru saprast kpc cilvēki turpina tur iepirkties, ja katru dienu kāds ieliek sūdzību.
Pats padomā, par maximu un rimi arī nāk sūdzības. Bet tu tāpat tur ej iepirkties,
Es ari tur nopirku sev telefonu. Bet vinjsh nomira uz otru dienu, gribeju sataisit pec garantijas bet vini atgrieza naudu un pateica ka to nevarat salabot.