Решено1a.lv - Slikts serviss, Krāpšana
SIA Mobilukss tika iegādāts mobilais telefons ar līdzfinansējumu.
Telefons tika izpakots un ieslēgts, bet tam nedarbojās ekrāns un tāpec nākošā dienā no rīta tika informēts pārdevējs un tajā pašā dienā prece tika nogādāta atpakaļ uz SIA Mobilukss ar sūdzību par neejošu preci. SIA Mobilukss darbinieks paskaidroja, ka jebkurā gadijumā prece tiks defektēta viņu servisā, lai varētu pieņemt turpmāko lēmumu. Tika sastādīts Pieņemšanas akts.
Pēc vairākiem zvaniem un pārdevēja atbildēm tika nolemts izmantot 14.dienu atteikuma tiesības, personīgi ierodoties pēc 12dienām 1a.lv birojā. Darbiniece iedeva veidlapu, kura pēc tam izrādījās neesot tam nemaz paredzēta. Kredītiestāde pēc 44.dienām vēl neko nezinot par klienta vēlmēm izmantot atteikuma tiesības, jo 1a.lv nav nodevis informāciju.
Pēc 36 dienām neziņā 1a.lv atsūtīja e-pastu, ka prece gatava saņemšanai. Protams, ka pēc tik ilga laika sen jau ir nopirkts cits telefons un šis nav vajadzīgs.
Šodien ierodoties 1a.lv birojā, darbiniece vēl mēģināja iemānīt Preces saņemšanas aktu datētu pirms 20 dienām, kas apliecinātu preces saņemšanu.
Viss šis murgs jau ilgst no 1.jūnija.
SIA Mobilukss darbojas kā krāpnieki, pārdodot brāķētas preces, kas nepilda tām paredzētās funkcijas. Darbinieku attieksme neliecina par labu klientu servisu!
1a.lv veikalā pirms 6.mēnešiem tika mēģināts iegādāties arī mugursomu, kur bija problēmas ar piegādes termiņa maldināšanu un naudas līdzekļu atgriešanas vilcināšanu.
Nekad vairs 1a.lv!
Labdien.
Ar Jums sazinājāmies, atradām situācijas risinājumu.
Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
1A pārstāvis sazinājās un problēma tika atrisināta.
Žēl, ka līdz šādai situācijai vispār bija jānonāk!
Добавить комментарий