1a.lv - Slikts serviss, garantijas remonts, klientu ignorēšana
Iegādājos viedpulksteni 1a.lv, pagājušā gada maijā. Decembrī pulkstenis tika aizvests uz garantijas remontu - pulkteņa korpusam nolūza "kājiņa", kādēļ vairs nevarēja pievienot siksniņu. Garantijā nodots 15.12.2018. Garantijas PN aktā minēts, ka 30 dienu laikā tiks veikta ekspertīze un pieņemts lēmums. 20.12.2018 saņemts e-pasts ka pulkstenis nosūtīts uz ekspertīzi. Kopš tā laika uzņēmums nav devis nekādu ziņu kas notika ar manu preci. 06.02.2019 tika zvanīts uzņēmumam par garantijas remontu, kas notiek ar manu preci - 30 dienas jau sen pagājušas! Solīja dienas laikā atzvanīt. Neatzvanīja. 08.02.2019 atkal tika zvanīts, lai noskaidrotu kas tur viņiem ar manu pulksteni notiek. Atkal solīja dienas laikā atzvanīt. Atkal neatzvana. Šodien tika saņemts zvans no 1a.lv - apgalvojums ka pulksteni esam salauzuši paši un mums vēl būs jāmaksā par diagnostiku. Jautājums - vai šādam konstatējumam vajag 2 mēnešus un uz kāda pamata man būtu vēl jāmaksā par kaut ko ka uzņēmums absolūti nekompetenti manu preci tur 2 mēnešus un pārkāpj paredzētās garantijas pārbaudes laiku jau sākumā? Ja nebūtu paši sākuši zvanīties tad viņi vēl gadu paturētu, jo par klientiem un klientu servisu vispār neinteresējas! Tāpat es vēljoprojām preci nevaru saņemt, jo viņa pat neatrodas 1a.lv birojā.
Biju 1a.lv klients ilgu laiku, iegādājos daudz preces bet pēc šī gadījuma nepirkšu vairs neko un citiem iesaku darīt to pašu!
Plānoju vērsties arī PTAC.
Labdien,
Autorizētais servisa centrs sniedza atzinumu, ka prece ir mehāniski bojāta, līdz ar to preces apmaiņa vai preces labošana garantijas ietvaros tiek atteikta. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies pircēja vai lietotāja vainas dēļ. Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē!
Mums nav iesniegts autorizēta eksperta slēdziens, tikai izstādīts par to rēķins!
Uzņēmuma sniegtajai informācjai nepiekrītu, jo konkrētais bojājums ir radies preces dēļ, nevis pašu bojājuma dēļ - detaļa ir pulsteņa satāvdaļa un tā ir nolūzusi, uzņēmumam nav tiesību pieprasīt man kādu maksu ja Jūs pārkāpjat elementāru savu solījumu - dot atbildi 30 dienu laikā!
Pagājis vēl viens mēnesis un 1a.lv klaji ignorē klientu pieprasījumus. Atkārtoti ir pārlikts iespējamais preces saņemšanas termiņš.
Uzņēmums nesniedz atbildes un neinformē par preocesu izmaiņām.
Šodien tiek gatavota atkārtota sūdzība un iesniegums PTAC.
Добавить комментарий