Решено1a.lv - Slikts serviss, datora bojājums nav atrisināts!
Gandrīz kā gadu atpakaļ biju salicis datoru, kura Cena pārsniedza ~2000€ un kad saņēmu to, es pamanīju, ka viņam kaut kas nav kārtībā un ik pa laikam spēlējot kādu spēli vai atverot kādu prasīgāku programmu no datora sāk nākt dūcoša skaņa, līdzīga elektrības, kā arī spēles ķerās un pēc manām domām datoram par tādu cenu nav vispār jāķerstās un nevajadzētu būt nekādām liekām problēmām.
Tik līdz atcerējos, ka man ir garantija, es uzrakstīju viņiem uz ē-pastu un pastāstīju par savu problēmu, uz kuru viņi man diemžēl neatbildēja un tad man nekas cits neatlika kā pazvanīt viņiem, tad kaut kā mēs bijām sarunājuši, lai es atvedu datoru pie viņiem pārbaudīt, ko es arī izdarīju. Viņi pārbaudīja datoru un teica, ka neesot itkā nekādu problēmu un atdeva viņu man atpakaļ, tad atbraucot mājās, es domāju, ka varbūt tiešām vairs nav tā defekta un viņi kaut ko sataisīja, bet diemžēl nekas nebija mainījies un dators vēl joprojām ķerās un dūc, kad atver kādu prasīgāku programmu. Tad atkal pēc kāda laika es sakontaktējos ar viņiem un atkal sarunājām, lai atvedu datoru pie viņiem (gribu pieminēt, ka dzīvoju Jelgavā un līdz rīgai ir gabaliņš, ko braukt) . Dators bija atvests nodots viņiem un tad pēc laiciņa viņi man atkal paziņo, ka itkā defekts ir atrasts un defekts esot mātesplatei, bet viņi neko nevarot izdarīt, jo tas skaitās, kā "pieļaujamais" defekts, par ko es ļoti biju izbrīnīts, kad viņi to pateica, kā var vispār būt pieļaujams defekts. Viņi man pēctam piedāvāja iespēju, ka viņi var aizvest mātesplati atpakaļ pie izstrādātāja, lai pārbaudītu un nedeva pilnīgi nekādu garantiju, ka defektu salabos vai preci apmainīs pret jaunu. Pēc 2 nedēļām viņi man zvana un Saka, ka viņi neko nevarēja izdarīt un ka tādus defektus viņi netaisa un nemaina un tad jau man tiešām viss bija apnicis un es atkal braucu uz rīgu pakaļ datoram, pēc kā, es pats par savu naudu nopirku jaunu mātesplati un ram'u, lai samainītu un cerētu, ka viss strādās kā tam jāstrādā. Kad viss tika izdarīts, es sapratu to, ka nekas atkal nav mainījies un datora veiktspēja ir tik pat slikta kā bija iepriekš. Un tad es atkal izdomāju viņiem uzrakstīt un pastāstīt visu situāciju, ko esmu pa šo laiku izdarījis un viņu "pieļaujamais" defekts vēljoprojām ir, kaut esmu jau nomainījis jaunu mātesplati un ielicis jaunu ram'u. Tagad gaidu atbildi!
Es tiešām vairs nezinu kā tālāk rīkoties, es ar šo problēmu jau mocos gandrīz kā gadu un viņi to nevar atrisināt. Man jau ir vienalga, gribu, lai viņi vienkārši atgriež manu naudu!
Ja nekas nemainīsies, tad man nekas cits neatliks kā griezties pie Ptac.
Paldies.
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju.
Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (12)
Оплатил заказ товара с доставкой на определённый день. Выбирал только тот товар который есть на складе. Но через некоторое время они сами изменили день доставки на 3 недели вперёд. И даже не попытались меня о этом проинформировать.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
paši nosaka datumu, kad atgezīs naudu, bet pasaka ka preci, no sava kurjera nav saņēmuši, un liek gaidīt vēl. un tas nav par 5 EUR
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Uzmanieties ar priekšapmaksām ,lielu daļu preču pa norādīto cenu viņi nevar dabūt.Šo to piegādātāji jau sen nevar no ražotājiem dabūt.Neticiet tiem dāvanu piedāvājumiem .
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Sveiki. Pirms dažiem mēnešiem iegādājos bērna velosipēdu par 140eiro,ir pagājuši daži mēneši un velosipēds ir briesmīgā stāvoklī, riepa metas, otrā kustās vis kas iespējams klab un grab. Ļoti slikta prece,psr tādu naudu.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Komplektācija kāda? Kas ar temperatūrām cpu, gpu? Kas ar putekļiem?
CPU: i9 9900k 3.60ghz up to 5.00 GHz
CPU COOLING: NZXT Kraken X62
GPU: RTX 2070 GAMING OC 8GB
MB: ASUS ROG STRIX Z-390F GAMING
RAM: G. SKILL TridentZ 16GB 3000MHz
PSU: Corsair RM850x 850W
CASE: NZXT H500 Mid Tower
M. 2 SSD: Samsung 970 EVO Plus 500GB M. 2
SSD: Samsung 860 QVO 1TB
Ar temperatūrām viss itkā kārtībā, putekļi nav.
Saki ar temperaturām viss kārtībā, bet tomēr novelc OCCT (https://www.ocbase.com/). Redzēsi kas ar Tmp notiek pie noslodzēm kad tās kāpj
Citādi paliek sekojošais:
1. PSU defektīvs nevelk, tad pameklē ko līdzīgu šim: https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2380057.m570.l1313&_nkw=psu+tester&_sacat=0;
2. Kāds no ventilatoriem vienkārši skaļš (dēļ tā spēles nebremzēs);
3. Kāds no psu kabeļiem nav kārtīgi piesprausts (pie gpu vispār aizmirsts);
4. Windows updeiti, draiveru problēma: uzliec jaunākos (https://www.nvidia.com/en-us/drivers/results/163248/ https://www.nvidia.com/en-us/drivers/results/162983/) Tiesa dēļ draiveriem tev skaņa neradīsies:)
Putekļus nočeko netikai uz ventilatoru lāpstām, bet radiatoru redelēs ar.
p.s. Šodienas LV Servisos mīļākā atruna, kad negrib strādāt jāmaina MB :)
Tikko uztaisīju testu, viss pilnīgi normāli, temperatūra max 60-65.
Un tā dūcošā elektrības skaņa nenāk no ventilatoriem, īsti pat nevar saprast no kurienes viņa nāk, ir vairāki varianti.
Iespējams kaut kas nav sasprausts kā vajag, bet diezvai, man liekas tur ir kaut kas dziļāks.
Visi draiveri jau ir uzlikti uz jaunākajiem, bet paldies par ieteikumiem. :)