Решено1a.lv - Slikts serviss
1a.lv
interneta veikals pievilina klientus no citiem interneta veikaliem ar ātriem piegādes termiņiem, manu prāt cita izskaidrojumu neatrodu, bet tā viss nav, mehānisms ir ļoti prasts, izvēloties preci klientam sola īsu piegādāšanas termiņu ar rēķina apmaksāšanu caur interneta banku un tur jau ir tas triks nauda samaksāta! Atpakaļ to naudu tik ātri nedabūsi, atliek vien gaidīt preci.
Kā manā gadījumā pasūtīju preci uz Ziemassvētkiem kā pārsteigumu sev un ģimenes locekļiem 22.12.2019 un solīja piegādāt 23.12 Uriekstes ielā, cena arī nebija no tām lētākajām. Tagad jāgaida 27.12 bet svētki jau sabojāti. Lūk, tāds mans neapmierinātais stāsts un uzmanāties no īsiem piegādes termiņiem. Veiksmīgus un priecīgus Ziemassvētkus!
Labdien,
Preču saņemšanas laikus koordinējam ar sadarbības partneriem un arī preču piegādes dienestiem, diemžēl mēdz būt situācijas, kad preces no piegādātāja kavējas dažādu no mums neatkarīgu apstākļu dēļ.
Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (7)
Tiešām tv tik svarīgs, ka var sabojāt visus z-svētkus? Labs nāk ar gaidīšanu.
Vairāk kā attieksme, sola un neizpilda.
Katru gadu viens un tas pats-visi visu atlikuši uz pēdējā brīža pēdējo brīdi un nu līdz sirds dziļumiem vīlušies, ka gada noslogotākajā periodā neviens nevar paspēt viņu iegribas izpildīt...
Es tik atgriezos 21.12 LV, bet tas tik un tā neizskaidro kāpēc es nevarēju saņemt preci solītā laikā.
Āmen
Uldi, un ārzemēs nav pieeja internetam?
ir taču gada skaistākie svētki - pateicības, dāvināšanas/ piedošanas un mīlestības laiks.