Решено1a.lv - Slikts serviss
Briesmīgākais klientu apkalpošanas centrs ar ko esmu saskārusies. Nevienam neiesaku šajā internetveikalā neko iegādāties. Nopirku telefonu, kuram jau pirmajā dienā izkrita poga. Aiznesu telefonu uz garantiju 22. Augustā. Atpakaļ saņēmu tikai 10. Oktobrī. Pie tam nepilnā komplektācijā, bez lādētāja un austiņām. Ir jau otrā nedēļa un vēl neesmu saņēmusi atpakaļ savas telefona detaļas. Vairākkārtīgi mēģināju sazināties elektroniski ar servisu (jo viņiem tālruņa numurs nav) , taču ne uz vienu e-pastu nesaņēmu atbildi. 1a.lv zvanu centrs nespēj atbildēt uz jautājumiem, slēpj informāciju, sola, ka atzvanīs, taču nepilda solījumus. Nav iespējams sazināties ar kādu citu, atbildīgāku personu no servisa un internetveikala. Attieksme pret klientu ļoti zema un vāja.
Labdien,
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju, ka garantijas serviss ieilga.
Ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Šajā gadījūmā viņiem bija uzreiz jāsamaina pret citu jaunu telefonu.