Решено1a.lv - Slikts serviss
Pasūtīju interneta veikalā 1a.lv preces bērnam skolai. Veicu tūlītēju apmaksu, nedēļu pēc apmaksas veikšanas bija klusums, saņemšanas datums uzrādījās 14. Augusts. Tad saņēmu e pastu, ka viena no precēm - skolas soma nav vairs pieejama, piedāvāja izvēlēties citu, bet protams dārgāku. Tā kā piemaksāt nevēlējos, tad lūdzu anulēt pasūtījumu... 3 dienas bija klusums, rakstīju e pastus, bet atbildi nesaņēmu, ignorēja pilnībā... 1a.lv mājaslapā "pasūtījums karājās" - ar norādi - rēķins izsūtīts... Laikam gaidīja vai tiešām neveikšu starpības apmaksu, kas nebija pāris eiro... Tagad beidzot uzrādās, kā "pasūtījums atcelts" - skatīsimies, cik ilgā laikā tiks atgriezta nauda. Un vai tā tiks atgriezta pilnā apmērā - jo bija gadījums, kad atgrieza daļu un daļu atstāja "kredītam"...
Labdien,
Diemžēl, nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu Jūsu informāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo sūdzību, norādot pasūtījuma numuru un aprakstot pretenziju.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий