Решено1a.lv - Slikts serviss
Pareizo preci nepiegādā, laikus neatbild, neko nerisina.
07.06. nopērku telti.
02.07. piegādā, bet telts vietā ir paklājiņš.
03.07. Zvanu uz 1a, ko darīt, vēsa atvainošanās(nu piedodiet), rakstiet vēstuli, uzrakstu.
04.07. atbildes, ko darīt, nav. Zvanu - gaidiet noskaidrosim.
05.07. rakstu vēlreiz
08.07. pēc 5 dienām beidzot atbild, jā, tā un tā atdodiet paklājiņu, piegādāsim telti. Es jau nopriecājos (velti)
18.07. (pagājušas 10 dienas, nekas nav noticis. Zvanu piegādes punktam, varbūt mana telts ceļā?
Noskaidrošot, atzvanīšot, paiet stunda, divas - klusums.
Man beidzot pietika. Sēžos mašīnā, braucu uz piegādes punktu.
Tā pati neko neatbildot. Saku atdodiet naudu un viss. Tas nav tik vienkārši - vēl 2 nedēļas jāgaida.
Labs SERVISS?! Pusotra mēneša laikā 3x braukts uz piegādes punktu, zvanīts, rakstīts. Šie klusē, atbild, kad sagribas. Labi, ka draugi telti aizdeva.
Labdien,
Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar radušos situāciju, saņemot citu preci.
Šādos gadījumos klientam ir iespējams izmantot 14 dienu atteikuma tiesības. Preci esam saņēmuši atpakaļ un nauda Jums ir atskaitīta uz Jūsu norēķinu kontu.
Ceram uz turpmāku pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий