Решено1a.lv - Slikts serviss
Īsumā, šajā veikalā iegādājamies veļas mašīnu + žāvētāju. Veļas mašīna nokalpoja 1.5gadus un saplīsa šī gada marta mēneša sākumā. 12. Martā vērsāmies ražotāja garantijas servisā, kur 1 mēneša laikā mūsu veļas mašīna netika salabota. Sazinājos ar internet veikalu 1a.lv, kurā tika iegādāta konkrētā prece, vienojāmies par preces atgriešanu un diagnostiku. Viss šis process ieilga gandrīz vēl mēnesi, līdz šī gada 7. Maijā 1a.lv pārstāvji ar mani sazinājās un informēja ka preces diagnostikas laikā ir apstiprinājusies pieteiktā neatbilstība un ka tuvākajā laikā (parasti 10 - 30 dienu laikā) apmierināsim izvēlēto neatbilstības novēršanas prasību. Vienojos ar uzņēmuma pārstāvi par naudas līdzekļu atgriešanu kredīrtēķina veidā, lai turpat varētu iegādāties jaunu veļās mašīnu. Nu jau ir pagājis gandrīz mēnesis un ir jau 3. Maijs. Katru nedēļu cenšos sazināties (kuru reizi sanāk, kuru nē) ar 1a.lv pāstāvjiem, lai noskaidrot kad tiks atgriezti naudas līdzekļi. Katru nedēļu sola, ka mans gadījums ir īpašs un ka tuvākajā laikā tiks atgriezta nauda, lai vietā varētu iegādāties jaunu veļās mašīnu. Pēdējās dienās neviens no 1a.lv darbiniekiem ar mani nesazinās un klaji ignorē manus e-pastus. Mēs ar ģimeni, kurā ir mazs bērns esam spiesti dzīvot apstākļos, kuros mums nav iespēja izmazgāt savu veļu nu jau 3 pilnus mēnešus, kopš veļās mašīna sabojājās. Katru nedēļu esam spiesti par maksu vest savas drēbju kaudzes uz maksas veļas mazgātavām. Vai mums kāds kompensēs visus šo izdevumus 3 mēnešu laikā par maksas veļas mazgāšanu? Veļas mašīnas cena bija 400eur un tā nav maza nauda, un tā nu ir sanācis, ka tagad esam gan bez naudas, gan bez preces. Nezinu kā lai tālāk rīkojamies. Palasot vairāk informācijas par 1a.lv ir atrodamas vairākas šāda veida sūdzības, taču 1a.lv tikai aizbildinās ar to, kas redziet šis minētais gadījums ir izņēmums.
Ar šo gadījumu mana turpmākā sadarbība ar šo veikalu ir beigusies. Nezinu kad tiks atrisināta šī lieta, bet ceru ko mani beidzot kāds sadzirdēs.
Labdien,
Sazinājāmies ar Jums telefoniski un situāciju izskaidrojām.
Atvainojamies, ka sagādājām neērtības ar tik ilgu situācijas risināšanu.
Parasti līdzīga veida situācijas tiek risinātas ātrāk, bet šajā gadījumā mūs pievīla piegādātāja servisa centrs, kas ilgi nedeva atbildi par preci.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ar mani sazinājās veikala darbinieks 4.jūnijā. Teica ka visi dokumenti ir nogādāti grāmatvedei un ka obligāti rīt jeb 5.jūnijā (kad būs pagājušas jau 30 dienas kopš brīža kad diagnostikā konstatēja preces neatblstību). Kā jau man likās tad tā arī notika, tas ir, no kredītrēķina 5.jūnijā ne ziņas ne miņas. Vienkārši lielisks serviss, ko lai citu saka. Zvanot visiem pēc kārtas neviens neko nezin, bet sola ka būs būs.
Pēc ilgas cīņas saņēmām beidzot kreditrekinu ar vienas dienas novēlošanos.
Добавить комментарий