Решено1a.lv - Slikts serviss
Labdien!
Tā kā manai meitiņai peciņai bija gaidāmi lieli svētki - 10 g jubileja, speciāli pasūtīju ar kurjeru dāvanu - velosipēdu uz viņas lielo dienu, lai nestāvētu mājās un lai mazajai būtu liels pārsteigums, tā kā viņa ļoti vēlējās jaunu riteni. Bet... Tā arī nesagaidījām! Bija plānots pēc 18.00 viņu atved un mēs dodamies uz restorānu. Nekādu kontaktu ar kurjeru man neatsūtīja, kā arī neviens ziņu nebija devis.
Tā mēs visu vakaru atraidījām, pēc 18.00 plskt. Šo bodīti arī sazvanīt nevarējām, tāpēc bērnam liela vilšanās, ļoti gaidīja dāvanu un nesagaidīja. Diemžēl, pati dāvanu mašīnā nevarēju ielikt, tāpēc sūtīju no šī saita un ar kurjeru.
Pirmā un pēdējā reize! Kā arī citiem neiesaku... Žēl gan, nekad nebiju domājusi, ka tā var gadīties, pat nepabrīdinot! Visādi dzīvē gadās, bet paziņot un pabrīdināt, ka nevar veikt piegādi vai preces nav uz vietas varēja... Nebūtu sūtījusi, bet gan meklējusi alternatīvas!
Paldies 1a.lv par izbojātu bērna jubileju!
Nekādu konkrētu skaidrojumu neesmu saņēmusi... Vēljoprojām gaidu atpakaļ savu izmaksāto naudu.
Labdien,
Preču saņemšanas laikus koordinējam ar sadarbības partneriem un arī preču piegādes dienestiem, diemžēl mēdz būt situācijas, kad preces no piegādātāja kavējas dažādu no mums neatkarīgu apstākļu dēļ.
Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti. Nauda tiek atgriezta uz Jūsu norēķinu kontu 1-2 darba dienu laikā.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий