Решено1a.lv - Slikts serviss
Nepiegādā preces noteiktajā laikā, nepabrīdina, ka pasūtījuma laiks tiek pagarināts. Bija plānota piegāde uz pickup paku bodi 27. Februārī, tas mani pilnība apmierināja, jo pasūtīto kendama plānoju uzdāvināt bērnam vārdā dienā 28. Februārī. Līdz 1. Martam nebiju vēl saņēmusi ne paku, ne epastu par kavēšanu. Kad pazvanīju izrādās pasūtīta mantiņa ir beigusies un man piedāvāja viņu aizvietot ar citu. Izvēlējos citu, par 2 eiro dārgāku, gaidīju kādu rēķinu uz epastu, lai apmaksātu starpību, nesagaidīju, tad šodien pazvanīju uzprasīt uz ko nelaipni saņēmu atbildi, ka pašai ir jāizrēķina summa un jāpārskaita. Šī bija pirma un pēdēja reize, kad izmantoju www.1a.lv internetveikala pakalpojumus.
Pazvanīja no 1a.lv, atvainojās par situāciju, kas radās dēl klientu apkalpošanas speciālista, kuram vēl nav pieredzes
Labdien,
Sazinājāmies ar Jums telefoniski un situāciju atrisinājām.
Diemžēl, dažreiz gadās situācijas, kurās prece var beigties piegādātāja noliktavā.
Ļoti atvainojamies par darbinieces attieksmi sarunas laikā. Mums rūp mūsu klienti, un mēs vēlamies uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti. Arī šajā gadījumā veiksim pārrunas ar klientu apkalpošanas speciālisti, lai nākotnē šādi gadījumi neatkārtotos.
Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Комментарии (1)
1a.lv - Slikts serviss un maldīga informācija par piegādes termiņiem..
Situācija identiska, ko min jau klienti šajā portālā, tikai mēs esam juridiska persona.
Tas, ko sola savās reklāmās, nepilda. Piegādes termiņi neatbilst. Pamatotu paskaidrojumu nesniedz.
Kontaktēties ar kompetentiem darbiniekiem NAV iespējams, tikai e-pasts.
Lielus pasūtījumus nevar nodrošināt. Izraksta rēķinu par pilnu apjumu un tikai tad , kad tas ir apmaksāts, sāk komplektēt. Un tad viss sākas... nav viena pozīcija, nav otra, Piemaksājam , skaitam atpakaļ naudu bez kredīt rēķiniem, kurš arī jāpieprasa caur e-pastu utt. Tātad preci, daļēju, saņemt varēs ( VARBŪT) tikai pēc 3,5 nedēļām.
Iedomājaties, ko tas viss nozīmē, ja esat juridiska persona.
Žēl.