www.sudzibas.lv 1a.lv Slikts serviss

Решено1a.lv - Slikts serviss

2018. Gada 9. Aprīlī iegādājos akvāriju internetveikalā 1a.lv. Ierīkojot akvāriju nepamanīju, ka viena spuldze jau ir daļēji izdegusi. Nolēmu neizmantot savas atteikuma tiesības, jo likās, ka lietotu preci, taču atpakaļ nepieņems, tā bija mana kļūda.
Laiks gāja un pirmā led lampa atteicās strādāt. Pēc 5 mēnešiem arī otrai lampai vien spīdēja viena diode. Ražotāja noteiktais lampu darbības ilgums 50 000h.
Sazinājos ar jums e-pastā pirmo reizi 4. Septembrī. Jūs mani informējāt, ka prece jāiesniedz garantijas servisā, kas pirmajā brīdī likās diezgan muļķīgi (akvārija tilpums 130l, tajā patstāvīgi dzīvo zivis un aug augi) . Noraidīju jūsu piedāvājumu iesniegt preci servisā un piedāvāju iesniegt tikai lampu uz ko saņēmu atbildi, ka jāgaida atbildi no ražotāja.
18. Septembrī beidzot ar jums sazinājos vēlreiz. Solījāt, ka man dienas laikā sazvanīs servisa daļa. Zvanu nesagaidīju. Atgādināju jums elektroniski par savu eksistenci 19. Septembrī. Serviss beidzot mani sazvanīja. Diemžēl sarunu neierakstīju. Bet vajadzēja. Serviss stāstīja, ka man 2 nedēļu laikā ir jāatnes lampa uz servisu tikmēr šo divu nedēļu laikā jaunā lampa tiks piegādāta un atgriezta man. Brīnījos par tik ātru servisu, jo zinu cik ilgs laiks var paiet sazinoties ar piegādātājiem un ražotājiem. Bet tā kā jūsa par manu problēmu jau bijāt informēti jau no mēneša sākuma likās ticami. Dēļ tā ka zivīm un augiem vitāli nepieciešama gaisma (visu šo laiku izmantoju otru (zilo) led apgaismojumu, lai gan tas tāpat nedeva vēlamo efektu, jo augi sāka nīkuļot) , es lampu uz servisu atnesu šīs otrās nedēļas pēdējā dienā (29.09.) ar cerību, ka jaunā lampa jau būs piegādāta. Manu pārsteigumu! Man iedod parakstīt aktu kurā minētas nu jau likumā noteiktās 30 dienas. Protams liela vilšanās, jo tas nozīmē, ka veselu mēnesi zivīm vispār nebūs gaisma.
3. Oktobrī sazinājos ar jums un servisa daļu, saņēmu atbildi, ka lampa ir nosūtīta ražotājam un gaida slēdzienu. Jautājums - kāds slēdziens ir nepieciešams, ja nopērkot lampa jau daļēji nedega un no aprīļa groziet kā gribat nevar nodzedzināt 50 000 h?
24. Oktobrī nosūtīta vēstule pa tiešo servisa daļai (svenam) , bet atbilde nav saņemta (25.10.) .

P. S. : visiem kas iepērkas 1a.lv un pie preces saņemšanas saņem kasti vai preces iepakojumu saplēstu, iebuktētu vai kā citādāk aizlīmētu ar skoču (pašrocīgi) , ieteiktu pirms tās lietošanas pārliecināties par tās kvalitāti, jo var gadīties, ka šī prece būs bojāta vai iepriekš jau lietota (?) . Citādi es nevaru izskaidrot kā lampa tik īsā laikā varēja izdegt.

25.10.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от 1a.lv Ответ от представителя 26.10.2018

Labdien, sazinājāmies ar Jums telefoniski un situāciju izskaidrojām.
Atvainojamies, ka sagādājām neērtības ar tik ilgu situācijas risināšanu.
Ikdienā līdzīga veida situācijas tiek risinātas ātrāk, diemžēl, ir gadījumi , kad risinājums un atbilde no servisa centra jāgaida ilgāku laiku.
Tiklīdz prece būs pie mums ar Jums noteikti sazināsimies.
Ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.

Жалоба успешно разрешена Sudzibas.lv Admin 28.11.2018

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

A

Комментарии (2)

N Nikolaas 28.10.2018

Žēl, bet no kļūdām mācās. Vai preci nododot to nodevāt kopā ar prasījuma pieteikumu? Jo ja nē, tad varu pareģot, ka remontu Jums atteiks sakarā ar to, ka "paši esiet to sabojājuši".

A Agnese 07.11.2018

Šoreiz viss atrisinājās jau nākamajā dienā pēc sūdzības ievietošanas šajā portālā. Prece tika samainīta. Kāpēc bija jāgaida 2 mēneši..? 1a.lv atbilde, ka ražotājs atsūtīja nepareizo lampu. Taisnība vai nē, tas lai paliek pašu ziņā. Bet nepamet sajūta, ka, ja nebūtu pati zvanījusi, rakstījusi sūdzības un e-pastus, nekas netiktu risināts.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы