Решено1a.lv - slikts serviss
ĻOTI,ĻOTI slikts serviss. Savu JBL XTREME gaidu jau 2 mēnešus.Veikals nezin, kad atnāks tumba. Līdz ar to es pazvaniju uz patērētāju aizsardzības dienestu, kur man ļoti labi pastāstija kādas man ir tiesības. Tā ir necieņa pret pircēju. Gandrīz katru dienu zvanu un interesējos, kad atnāks mana prece, bet katru reizi mainās atbilde. Veikals nevar konkrēti pateikt, kad būs prece.
Labdien,
Sazinājāmies ar Jums e pastā un situāciju izskaidrojām.
Atvainojamies, ka sagādājām neērtības ar tik ilgu situācijas risināšanu.
Parasti līdzīga veida situācijas tiek risinātas ātrāk, bet šajā gadījumā mūs pievīla piegādātāja servisa centrs, kas ilgi nedeva atbildi par preci.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий