www.sudzibas.lv 1a.lv Slikts serviss

Решено1a.lv - Slikts serviss

10.05. 1a.lv internetveikalā iegādājos Kettler Air Pad 7351-400, bet jau pēc 3 lietošanas dienām guvu pārliecību, ka spilvens laiž gaisu.
7.06. nogādāju preci uz 1a.lv Mūkusalas ielā 41 uz garantijas servisu.
21.06. e-pastā saņemu 1a.lv vēstuli, ka prece nosūtīta uz servisa diagnostiku. Kāpēc gan nepieciešamas 10 darba dienas, lai preci nosūtītu uz servisa diagnostiku?
26.06. portālā salidzini.lv publicēju informāciju par šo faktu.
27.06 piezvana 1a.lv pārstāvis un stāsta, ka minētā e-pasta vēstule bijusi sistēmas kļūda un prece uz garantijas servisu nogādāta ātrāk un ka viņu sistēmā plānots sniegt atbildi patērētājam par garantijas remonta iespējām 30 darba dienu laikā. Piebildīšu, ka Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 26.1 pants paredz, ka pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs atbildi uz patērētāja iesniegumu sniedz 15 darbdienu laikā. Vēl viņš teica portālā salidzini.lv problēmu atzīmēt kā atrisinātu, ko es arī izdaru. Jāatzīst, ka man to vajadzēja darīt tikai tad, kad tiešām problēma ir atrisināta, biju naiva – uzticējos, arī tāpēc, ka līdzšinējā pieredze ar šo veikalu bija lieliska.
Un vēl, kas gan tā par dīvainu sistēmu, kas pati pēkšņi izdomā, ka klientam jānosūta vēstule, kaut arī prece sen jau garantijas servisā?!
17.07. zvanu, interesējos, sola atzvanīt nākamajā dienā – neatzvana.
20.07. zvanu, saņemu solījumu, ka atzvanīs, atzvana tajā pašā dienā un apgalvo, ka 30 darba dienas būs pagājušas nākamās nedēļas beigās un ka tad arī dos ziņu. p.s. 30-tā darba diena ir 20.07.
27.07. zvanu, saņemu atbildi, ka tajā pašā dienā man atzvanīs, bet zvanu tā arī nesagaidu.
Pēc visas šīs pieredzes esmu secinājusi, ka apzināti meli klientam šajā uzņēmumā ir pieņemama prakse.

Ответ от 1a.lv Ответ от представителя 28.07.2018

Labdien,
Sazinājāmies ar Jums telefoniski un situāciju atrisinājām.
Apmaiņas preci Jums izsūtīsim 30.07.2018 uz Jūsu izvēlēto Omnivas pakomātu. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju.
Ceram uz pozitīvu sadarbību arī turpmāk.

Жалоба успешно разрешена Biruta Lasmane 01.08.2018

Problēma tika atrisināta, 31. jūlijā pirms pusdienām saņēmu īsziņu no Omniva, ka man pienācis sūtījums, šodien izņēmu paku no 1a.lv - saņēmu jaunu preci. Paldies 1a.lv par operativitāti šoreiz, tas tiešām bija ātri!
p.s. Par pakomāta pakalpojumiem man nebija jāmaksā! :-)

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы