Решено1a.lv - Slikts serviss
Preci pasūtiju internetveikalā 1a.lv apm.26 .aprīlī 2017.gada . Saņēmu 28.aprīlī , uz vietas pārbaudīt nebija laika , tāpēc devos uz mājām . Ieslēdzot planšetdatoru konstatēju , ka nestrādā touch un video nestrādāja . Aizvedu atpakaļ nodevu uz garantiju , pagāja 1 mēnesis atnāca planšeta no servisa 24.maijā, un atkal ar defektu -nav skaņas , 25.maijā nodevu garantijā , lai izsniedz man kredītrēķinā (prece ņemta uz līzingu ) . 29.jūnijā saņēmu citu izvēlēto preci , šoreiz pārbaudīju uz vietas , un atkal prece ar defektu , nestrādā zvanīšanas funkcija, restartēju , un re neslēdzas iekšā ne ārā ,rāda tikai logo . Atdevu ATKAL uz garantiju , mēnesi gaidīju ,pēc mēneša man paziņo ,ka ir aizķeršanās ,saņēmu kredītrēķinu pēc 1.mēneša un 9 dienām .Izvēlējos šoreiz telefonu, un atkal brāķis - internetā tikt nevar wifi nestrādā ,un telefona sarunās ar cilvēkiem krīt ciet skaņa ļoti bieži . Izdomāju, ka neiešu savus nervus bojāt vairāk , un neaiznesu atpakaļ telefonu. Aizmirsu piebilst , ka prasīju par šo laiku kompensāciju un vienīgais ko viņi varēja piedāvāt planšetai maciņu un atmiņas karti .
Labdien! Sazinājāmies ar Jums telefoniski un vienojāmies par situācijas risinājumu. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий