Решено1a.lv - Slikts serviss
Veicu divus pasūtījumus. Par vienu tika ziņots, ka gatavs saņemšanai būs 12.06. plkst 16.00, par otru, ka saņemšanas datums būs 14.06. Pirmajā norādītajā datumā 12.06. ziņa par to, ka preci var saņemt, pienāca tikai plkst.18.10, turklāt tā nemaz nebija tā prece, kas jāsaņem 12.06., bet gan 14.06. Pirmā pasūtītā prece neesot atvesta.
Tā ir maldināšana, ļaujot gaidīt preci jau visu dienu, nezinot, kā plānot savu laiku, lai paspētu nokļūt birojā tai pakaļ, turklāt, saņemtā prece nemaz nav tajā dienā gaidītā.
Un vēl pie tam mājaslapā rakstītais darba laiks ir līdz 20.00 darba dienās, bet tur uz vietas rakstīts, ka līdz 19.00. Kāds tad īsti ir? Un kā ir ar sazvanīšanas iespējām? Vai pēc 18.00 tiešām nav iespējams sazvanīt, lai noskaidrotu, vai tad beidzot prece gatava saņemšanai vai kas ar to ir noticis, jo saņemšanai paredzētais laiks ir sen jau pagājis?
Labdien! Diemžēl viena no precēm mazliet aizkavējās no piegādātāja. Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Mūsu darba laiks preču izsniegšanai darba dienās -
09:00-20:00 ,
Servisa nodaļai - 09:00-19:00 ,
Telefonlīnijai - 09:00-18:00 .
Sestdienās - 10:00-15:00 .
Šāda informācija norādīta arī mājaslapā: https://www.1a.lv/contacts
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий