Решено1a.lv - Slikts serviss
Sveicināti! Līdz šim viss mani ir apmierinājis, bet palasot arī iepriekšējās sūdzības redzu, ka šī problēma man nav vienīgajam. 1a veikalu vienmēr izvēlējos tā labā servisa dēļ un dēļ tā, ka vienmēr bija aktualizēta informācija par preces esamību, bet nu jau arī vairākārt esmu saskāries, ka prece nav uz vietas un kavējas sūtījumi. Rodas sajūta, ka veikals netiek galā ar saviem pasūtījumiem. Jau pēdējiem 4 sūtījumiem ir viena un tā pati problēma, nav noliktavā uz vietas, tiek piedāvāta cita prece, pēc tam seko 'vai nu mana naudas piemaksa vai attiecīgi man daļu naudas atskaita atpakaļ un līdz ar to pasūtījums iekavējas. Bet pie pēdējā sūtījuma ir pagājušas 7 dienas un vēl neesmu saņēmis pasūtījumu pakomātā. Žēl ka 1a paliek par tādu pašu interneta veikalu kā pārējie. Man personīgi ir svarīgi, ja esmu noskatījis preci, pasūtu, samaksāju, tad es viņu gribu saņemt, nevis nākamajā dienā izvēlēties jaunu preci, veikt pārskaitījumus un gaidīt vēl divas. trīs dienas, kad prece atnāks pie manis.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий