1a.lv - Slikts serviss!
Lasu vairākas sūdzības par 1a.lv. Ļoti skumji, ka tik liels un kādreiz uzticāms internetveikals tagad kļuva par tik riebīgu kantori.
Nevaru nepievienot arī savu sūdzību.
Mēs pasūtījām preces 19.12.16 un vajadzēja būt 23.12.16 (tā bija norādīts veicot pasūtījumu). Izvēlējos piegādi ar Omniva, nevis bezmaksas variantus, jo vajadzēja saņēmt preci ātrāk. Tad 23.12. - preces nebija, sazvanīt 1a.lv nesanāca, kaut zvanījām vairākas reizes.
24.12. uz jau padsmito reizi tomēr sazvanījām - teica ka sūtījums būs vēlāk, teica kā 29.-30.12. Taču daļu no pasūtījuma atcelu, jo nebija vairs aktuāls (bija plānots kā Ziemassvētku dāvana), teica ka par to atgriezis naudu 3 dienu laikā. Pec trīs dienām naudas nebija un sūtījuma arī.
Uz e-pastiem - nekādas atbildes. Sazvanīt atkāl problēma. Ar grūtībām sazvanot - teica ka piegāde atkāl kavējās.. un būs tik ap 3.01. Un es atcelu visu. Tik vēl pēc pāris dienām zvanīju, lai beidzot atgriez naudu.
Var piebilst ka katru reizi sazvanot atbildes par pasūtījumu bija neparliecinošas, katram operātoram savs stāsts - viens saka ka paka jau gatava izsūtīšanai, cits ka nevar zināt kad būs, par naudas atgriešanu arī nebija vienojušies tie operātori - viens teica ka viņi atgriež 3 darbadienu laikā, cits saka ka 5. Bet pat ne reizi neatvainojas par tādu situāciju.
Man galu galā nauda tika atmaksāta. Bet nu vairāk es noteikti nepirkšu neko 1a.lv un neieteikšu arī citiem. Jo gribas lai pārdevējs būtu atbildīgs un vismāz laicīgi paziņotu par sūtījuma statusa izmaiņām un kavējumiem!
Sveiki, Tatjana. Diemžēl sūtījumu kavēšanās ir notikusi dēļ milzīga pasūtījuma daudzuma, kuri ir rindā uz izsūtīšanu, noliktava ir ļoti noslogota, bet cenšamies darīt visu, lai sūtījumi tiktu izsūtīti pēc iespējas ātrāk. Atvainojamies, ka laicīgi neinformējām par iespējamo kavēšanos, diemžēl ir zināmas sarežģītības informēt milzīgu daudzumu pircēju laicīgi, taču esam ieviesuši jaunu paziņojumu sistēmu jauniem pasūtījumiem. Diemžēl ir iespējama arī kavēšanās ar naudas atmaksu, vidēji naudu atgriežam 3-5 darba dienu laikā. Atvainojamies par sagādātām neērtībām.
Комментарии (2)
Nu taču liecieties mierā. Pasūtījums pirms jaunā gada, nu netika veikals šogad galā ar jauno gadu, ko varat ņemties ar vienu un to pašu?! Nu pasūtīji pēdējā brīdī , nu nesaņēmi - nu kas vainīgs? Veikals 50% un Jūs pats 50%!!!
Vajag plānot "savas svētās dāvanas" vai arī iztērēt pāris procentus vairāk un aizvilkt savu pakaļu uz fiziskajiem veikaliem un nopirkt reālu preci tur, ja jau TIK nenormāli svarīga tā dāvana!
Nelikšos mierā))) tad vajag veikalu uz svētku laikiem slēgt. Bet samierināties ar sliktu servisu, kad pat neatbild uz zvaniem un nevar atbildēt kad prece būs.. tas jau nav normāli. Ja vien Ogrē būtu veikāli kur nopirkt to, ko gribējās - tad es noteikti tur arī nopirktu :) bet nu diemžēl. Atcelot pasūtījumu aizbraucām uz Rīgu ar zīdaini un visu nopirkam. Tā kā varat neuztraukties, ka jūs teicāt - "savu aizvilkām" :) Es uzskatītu sevi par 50% vainīgu, ja 1a.lv nebūtu licis mājaslapā tik foršus piegādes laikus. :) par to arī sūdzība. Slikts serviss. Pirmssvētku kavējums arī ir slikts serviss.. vai tad nē? :)