1a.lv - Slikts serviss
1a.lv laiks drīz paies,jo tiešām sāk tirgot nekvalitatīvu preci un cenšas apšmaukt klientus.Naudu izgrūž pašreklāmās -kvantitātei nevis kvalitātei:( Dažus gadus atpakaļ tā nebija...
Nopirku telefonu Sony,netiku lietojis jo atnesot mājās nevarēju uzlādēt(nereaģēja uz lādēšanu) Divu nedēļu laikā aiznesu atpakaļ,izstāstīju problēmu.Teicās noskaidros defektu,dos ziņu.Maiņas telefonu nepiedāvāja.Trīs nedēļas gaidīju zvanu-klusums.Zvanīju es-baroja ar rītdienu,trīs dienas pēc kārtas...Tad aizrakstīju,ka vēlos naudu vai citu telefonu.Atbilde bija žigla-man nav tiesību ne naudu,ne jaunu telefonu dabūt.Esot salabots,- bijis maznozīmīgs defekts. Pie saņemšanas jautāju,kāds maznozīmīgs defekts? Atbildēja,ka plates remonts.Tā lūk es nopērkot 1a.lv telefonu mēnesi nostaigāju bez telefona un tagat jāsamierinās ar jaunu-labotu(kuru es vairs nevaru nosaukt par jaunu)telefonu.Un plates remonts jaunam telefonam viņiem saucas -maznozīmīgs defekts!!!
Sveiki. Pēc aprakstītās situācijas diemžēl nevaram Jūs identificēt, lai precizētu sīkāk konkrētās situācijas aprakstu. Lūdzu sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], atsaucoties uz so sūdzību.
Комментарии (2)
Baidos, ka šajā situacijā vari vainot tikai pats sevi. Veikalam nav pienākums tev piedāvāt naudas atmaksu vai preces maiņu. Ja Tu konkrēti nepieprasi, viņi problēmu novērš garantijas remonta ietvaros.
Jā, it sevišķi jau no Tava, kā pircēja viedokļa tas ir nepareizi un nepatīkami, bet, tā nu lietas strādā. Un tā, visticamāk, būtu noticis ar jebkuru pārdevēju. Klients nepieprasa - veikals pats no sevis to nepiedāvā.
Nu mīļie cilvēki, cik var, viņi to telefonus neražo!!