Решено1a.lv - Slikts serviss
Iesaku vienmēr nekavējoties pieprasīt naudu, kā likums to paredz 14. dienu laikā, ja rodas šaubas par preces izcelsmi vai kvalitāti, jo pretējā gadījumā 1a nododot preci remontā 1a riskējat palikt bez preces un bez naudas, jo nokavējot 14 dienu termiņu 1a līdz pēdējai iespējai izmantos savas iespējas, lai nerisinātu problēmas un neatdotu naudu.
Problēma ir atrisināta. Paldies!
Žēl, ka bija jāgaida tik ilgi, lai tiktu skaidrībā, par to ka produkts ir neveiksmīgas konstrukcijas un no tā vairs nevar atteikties. Es ceru, ka citiem klientiem problēmas tiek risinātas veicīgāk.
Комментарии (8)
Nez kamdēļ sūdzības statuss ir ticis mainīts uz problēma atrisināta, kaut gan tā nav taisnība, problēma nav atrisināta un statusu nav iespejams labot
1a.lv ir īsts kaktu kantoris. Viņi atsaucas uz dažādiem likuma punktiem. un sev esmu pateici nekad vairs pie viņiem neiepirkties. pirmkārt sūdzibas.lv ir parak daudz sliktas pieredzes par viņiem.
Citos veikalos serviss vēl sliktāk, ieskatieties atsauksmes salidzini.lv. Pat uz zvaniem nereaģē, signe, 2u u citi.
Sveiki, Gunār. Kā jau Jūs minējāt atsauksmē, Jūs nodevāt iegādāto preci uz remontu, kas arī tika reģistrēts, sastādīts servisa akts un reģistrēta Jūsu pieteiktā prasība - preces apmaiņa vai kredītnots saņemšana uz iegādātās preces vērtību. Tā kā preci nodevāt servisā uz defekta pamata, nevis uz 14 dienu atteikuma tiesību pamata, tad preci nosūtam vairumtirgotājam/ražotājam, lai saņemtu oficiālu slēdzienu Jūsu pieteiktajai neatbilstībai un, lai varētu apmierināt Jūsu prasību - apmainīt vai izsniegt kredītnoti uz preces vērtību. Esat arī informēts par termiņu, kas nepieciešams, lai saņemtu oficiālu slēdzienu par pieteikto neatbilstību, tas ir 30 dienas, kas ir minēts arī servisa aktā.
Pēdējā reizi, kad šajā interneta veikalā kaut ko sūtu.. 1a.lv mājaslapā, sūtot telefonu LG X150 Bello 2 Titan/Silver, norādītā tālruņa specifikācija neatbilst patiesībai.. 8MP aizmugurējās kameras vietā telefonam ir 5MP. Rodas jautājums, no kurienes tiek ņemta specifikācijas informācija, vienkārši google.com - copy - paste un gatavs!? Garantijas servisā, strādā 3 cilvēki, bet pieņem tikai viens, rindā cilvēku daudz, tai skaitā mammas ar maziem bērniem, jāiet iekšā pašam jāuzbāžas, lai paņem, jo mazi bērni un nav laika vienkārši tāpat vairāk kā stundu pasēdēt rindā.. Drausmīgi. Info e-pasts uz uzdotajiem jautājumiem vispār neatbild. Neiesaku nevienam, liekas galvassāpes.
Protams rinda preces nodošanai garantijas remontā ir īstā vieta kur ņem līdzi mazuli. Tīrā izklaide.
8MP - 5MP sen jau vajadzēja zināt, ka ražotāji norāda 8MP kaut tur stāv 5MP kamera - tā ir.Nevar pirkt pa lēto un pēc tam sagaidīt kaut kādu pēcservisu. Pēc serviss nav apmaksāts.
tieši tā googlē.
gsmarena.com ja tā precīzāk.
1a.lv neražo telefonus. ja tiešām tas bija Bello 2, tad bija 8+5Mpix.
Garantijas jautājumus vienmēr iesaku pie autorizētiem servisiem pa taisno. NAv ko nervus čakarēt.
Ja nav kur atstāt bērnu, nekas cits neatliek kā ņemt viņu līdzi... Tas ir tikai loģiski.