1a.lv - Slikts serviss
Īsumā - gliemežu kantoris.
Salūzušu preci nodevu garantijas remontam Kesnukai veikalā Tukuma 27.06, kur man atbildēja ka katru dienu braukā busiņi un preci nogādās tālāk uz Rīgu. Nodomāju - "o forši ka nebūs jābrauc uz Rīgu dēļ tā, lai gan jau biju sazvanījis dewalt autorizēto servisu ar jautājumu " vai pats varu vest pie viņiem", uz ko man atbildēja ka var, bet nu labi pirku 1a.lv un esmu (nu jau biju) viņu klients. Pēc divām dienām nekāda ziņa kas notiek ar preci. Zvanu un prasu vai ir kāda informācija, uz ko man atbildēja ka noskaidros un atzvanīs, bet neatzvana.
Zvanu nākamajā dienā atbild cits darbinieks un arī noskaidrošot pie servisa, bet piemin ka garantijas remonts var aizņemt 14-70! Dienas.. Bet nu atzvanīšot
protams neatzvana un ar vien vēl nav skaidrs kur ir prece, vai ir saņemta servisā vai ceļā - nekāds info nav.
Paiet vēl pāris dienas un nekādas informācijas, zvanu atkal (06.07) . Atkal cits darbinieks - (atbilde noskaidrošot) , sāk jau likties ka pazaudējuši preci jo neviens neko nezin. Protams man atkal neviens neatzvana. Zvanu vakarā vēlreiz vai izdevies sagaidīt "pasta balodi (gliemezi) " ar ziņu no servisa? Un tad beidzot kāds info par preci, ka esot pie viņiem.. Tas prasīja 8 dienas tikai lai nogādātu uz 1a servisu un skaidrs ka tālāk sūtīs uz autorizēto servisu, man mērs ir pilns jo nez cik tas dienas aizņems viņiem nosūtīt, nemaz neskaitot kā būs atpakļ sūtīšanu. Saku ka nē viss gribu preci atpakaļ un pats vedīšu uz autorizēto servisu.. Darbiniece Saka ka noskaidrošot kā to izdarīt, vai man braukt uz 1a noliktavu vai ar kurjeru sutīs un tad atzavnīs.. Un kā liekas protams neatzvana - 4 reize kad Sola atzvanīt bet neatzvana.
Labi zvanu nākamajā dienā lai saprastu kā tad notiks preces saņemšana.. Man par pārsteigumu darbinieks Saka ka prece ir jau nosūtīta ar kurjeru, (bez manas piekrišanas) bet vairāk info nav un iedod izsekošanas numuru.. Labi vadu iekšā izsekošanas numuru un tad kad jāievada saņēma dati, tad manus datus neņem pretī.. Tad man sāk rasties jautājums uz kurieni tad sūta? !
07.07. Zvanu vēlreiz kur cits darbinieks noskaidro ka izsūtīts uz Tukumā veikalu.
Pienāk pirmdiena vēl nav info ka prece veikalā, labi jau galīgi zudusi uzticība 1a zvanu atkal, kur man darbinieks atbild ka preci var saņemt 1a noliktavā Rīgā!? Ko! Kā tas var būt ja bija kurjers un izsekošanas numurs! Labi bardaks.. Braukšu uz noliktavu, vēl pārprasu kā tas notiks un līdz cikiem var izņemt uz ko atbildēja droši braucat prece ir tur un strādā līdz 19: 00..
Ok ierodos 17: 00 1a noliktavā kur pieeju pie preču saņemšanas darbinieka un stāsti situāciju.. Izdzirdot atslēgas vārdu garantija uzreiz Saka ka jāiet pretējās durvīs un tur jāprasa noliktavas pārzinim. Labi izstāstu situāciju šim darbiniekam uz ko viņš atbild ka vajadzīgi darbinieki kas nodarbojas ar garantijas loetām, bet viņi strādā līdz 17: 00! Nopietni! Murgs turpinās.. Ne vienā brīdī darbinieks neprasa pasutijuma numuru neko, jo ir atslēgas vards garantija, bet nu piespiezu viņu paskatīties kur ir prece, bet viņam sistēmā nav pilnas piekļuves un šādu info neredz! Bet nu info centra darbinieki redzēja vairāk, labi zvanu viņiem un paceļ ja nemalodos eduards kuram izstāstu situāciju un ko man atbild noliktavas darbinieki, viņš uzklausa un noskaidros un atzvanīs pēc 5-10min.. Un beidzot pirmais kas arī atzvana un visu noskaidrojis, ka prece ir noliktavā un nekādi garantijas cilvēki nav vajadzīgi un lai darbinieki meklē kur ir prece.
P. S. Zvanot uz info centru katru reizi liekas tu sazvani citu uzņēmumu, jo kā kuru reizi, daži prasa nosaukt pasūtījuma numurus utt. Lai kaut ko uzsāktu, bet daži uzreiz jau zina par ko ir runa!
Labi eju atkal pie preču izsniegšanas loga kur meitene nemitīgi baksta telefonu un ir neapmierināta ka paprasu lai atrod manu preci.. Parakājās pa paris kastēm un Saka ka nav un neko nezinot, arī nav ieinteresēta apskatīties pasūtījuma numuru vai rēķina numuru.. Neko nevarot izdarīt un man pašam jānoskaidro.. Nopietni! Man jāzvana viņas kolēģiem lai ko noskaidrotu, kaut viņas kolēģi tur pat staigā apkārt!
Pēc vairākiem lūgumiem ko darīt vai lai sazinās ar kādu menedžeri, tomēr sāk rīkoties un beigās atrod preci pie noliktavas pārziņa! Un beidzot pēc 13 dienām pie manis ir nesalabota prece..
Labi aizvedu pats bojāto preci u autorizēto servisu kur man 3dienas vakara viņu pieņem un jau 4dienas jau varu saņemt preci! Tas prasīja 1dienu! 1a lai tikai nogādātu preci uz savu noliktavu prasīja 8! Dienas..
Kā vienīgo darbinieku vari uzteikt Eduardu (ja nejaucu vārdu) kurš bija ieinteresēts problēmas risināšanā, pārējie gribēja tikai atkratīties. Pateicoties tādiem darbiniekiem kā Eduards iespējams jūs lēnāk pazaudēsiet klientus, bet nu tā šis bija mans pēdējais pasūtījumos 1a.
Pasūtījuma nr. B001071071
Labdien, Ansi!
Paldies, ka esat mūsu klients un sazinājāties ar mums! Atvainojamies par nepatīkamo pieredzi. Mums rūp mūsu klienti un Jūsu viedoklis mums ir svarīgs. Notikušo pārrunāsim, lai šādas situācijas turpmāk nepieļautu un mēs varētu sniegt mūsu klientiem tikai labāko apkalpošanas pieredzi. Vēlreiz atvainojamies par nepatīkamo situāciju un patiesi ceram uz pozitīvu turpmāku sadarbību.
Добавить комментарий