1a.lv - Slikts serviss
Pasūtīju un apmaksāju monitoru un skandas tuvu 400 eiro. Netika saņemts nekāds darījuma, pasūtījuma apstiprinājums ne uz e-pastu, ne telefonu. Pie izpildes termiņiem tika minēts, ka maksimālais piegādes termiņš 2 nedēļas. Tā kā nekādas ziņas no1a.lv neskoja tuvu 2 nedēļām, tad tuvojoties izpildes termiņa beigas, ielūkojos profilā un skatos, ka piegādes termiņu 1a.lv vienpusēji, mani par to neinformējot, pagarinājis vēl ~ 2 nedēļām, t. I. , pēc zs😊 pirkumi tika plānoti loģiski bērnam uz zs. 1a.lv ar sevi aprunājas un nolemj, kā būs. Šāda situācijā ticamības, protams, ka atkal netiks vienpusēji un neinformējot pagarināts piegādes termiņš, nebija nekādas. Mutiski atcēlu pasūtījumu. Līdz zs vairs citur piegāde nav iespējama. Pārsteidzoši - atmaksa tika veikta zibenīgi, burtiski 1-2 minutē...
Domāju, ka pamatots iemesls domāt, ka 1a.lv šo pasūtījumu apzināti šādi “apstrādāja”, jo precei cēlās Cena ievērojami. Pieļauju, ka pasūtījums tika veikts par vienu cenu, bet 1a.lv no piegādātāja jau bija jāiepērk par dārgāku cenu, kas arī varētu loģiski izskaidrot šādu servisu, kura mērķis bija pirkuma atcelšanas izprovocēšana.
Šī nav 1x par šo kantori, šoreiz tikai pacietības kausi bija pāri.
Tā kantora komentāri uz šo nav vajadzīgi...
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju.
Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Комментарии (3)
1a strādā ar nievājošu attieksmi. Neprofesionāli un viennozīmīgi nav ieinteresēti kā jūtas klients. Uzskata klientu par tukšu vietu.
ja pakalpojums Tev nepatīk.. kāpēc to izmantot. loģiski, ka viss šobrīd bremzē. Tu alā dzīvo? šī pasaule negriežas ap Taviem visu cienījamajiem 10 eur. lol
Zini, krievu tautas metaforas varbūt tagad nav topā, bet viņiem ir tāda viena laba dziesma par tevi - kurica:), ja saproti par ko tas ..