www.sudzibas.lv 1a.lv Slikts serviss

1a.lv - Slikts serviss

Plānota piegade 30.12 nenotika. Jaunais gads, viss ir pārslogots + tas COVID. Viss ir saprotami. Nosutiju e-pastu un saņemu atbildi ka prece tiks piegādāta 11.01.
13 un 14.01 izdevās sazvanīt info centru. Abas reizes atbildēja ka rit būšot. Esot noliktavai vai jau komplektējad.
18.01 - info centra darbinieks apsolīja noskaidrot un atzvanīt atpakaļ. 20.01 - cits darbinieks solīja atkal pārbaudīt un uzrakstīt e-pastu. Nesaņemot ne zvanu ne e-pastu, izlēmu dažas dienas vēlāk aizbraukt uz veikalu, kur darbinieces kko pārbaudot sistēmā secināja, ka prece esot izsūtīta vēl 5.01 vai 7.01 un iespējām ir jau veikalā bet nav pieņemta/pazaudējām. Vienojamies, ka informāciju nodos tālāk un sameklēs preci.
Janvāra beigas kārtējo reiz izdevās sazvanīt info centru un saņemt solījumu ka tiks pārbaudīts un sazināsies ar manīm.
Uz 2 e-pastiem nav atbildes.

vismaz kopš 08.01 prece mājaslapa stāv ar atzīmi “ir noliktava” un tiek tirgota ar solījumu piegādāt 2 dienu laikā.

Ja ir problēmas ar piegādi - tad iespējams to var normāla veida nokomunicēt nevis katru reiz solīt ka būšot rit. Ka arī neturpināt tirgot preci ar atzīmi “ir noliktava” ar 2 darbadienu izsniegšanu

Pasutijuma numurs: B000291540 ;)

04.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от 1a.lv Ответ от представителя 23.02.2021

Labdien.
Sazinājāmies ar Jums telefoniski un situāciju izskaidojām.
Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar radušos situāciju.

J

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы