1a.lv - Slikts serviss
Plānota piegade 30.12 nenotika. Jaunais gads, viss ir pārslogots + tas COVID. Viss ir saprotami. Nosutiju e-pastu un saņemu atbildi ka prece tiks piegādāta 11.01.
13 un 14.01 izdevās sazvanīt info centru. Abas reizes atbildēja ka rit būšot. Esot noliktavai vai jau komplektējad.
18.01 - info centra darbinieks apsolīja noskaidrot un atzvanīt atpakaļ. 20.01 - cits darbinieks solīja atkal pārbaudīt un uzrakstīt e-pastu. Nesaņemot ne zvanu ne e-pastu, izlēmu dažas dienas vēlāk aizbraukt uz veikalu, kur darbinieces kko pārbaudot sistēmā secināja, ka prece esot izsūtīta vēl 5.01 vai 7.01 un iespējām ir jau veikalā bet nav pieņemta/pazaudējām. Vienojamies, ka informāciju nodos tālāk un sameklēs preci.
Janvāra beigas kārtējo reiz izdevās sazvanīt info centru un saņemt solījumu ka tiks pārbaudīts un sazināsies ar manīm.
Uz 2 e-pastiem nav atbildes.
vismaz kopš 08.01 prece mājaslapa stāv ar atzīmi “ir noliktava” un tiek tirgota ar solījumu piegādāt 2 dienu laikā.
Ja ir problēmas ar piegādi - tad iespējams to var normāla veida nokomunicēt nevis katru reiz solīt ka būšot rit. Ka arī neturpināt tirgot preci ar atzīmi “ir noliktava” ar 2 darbadienu izsniegšanu
Pasutijuma numurs: B000291540 ;)
Labdien.
Sazinājāmies ar Jums telefoniski un situāciju izskaidojām.
Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar radušos situāciju.
Добавить комментарий