www.sudzibas.lv 1a.lv Slikts serviss

1a.lv - Slikts serviss

Esmu bijis, nosacīti, šī interneta veikala pastāvīgais klients, un visu laiku varēju teikt tikai to labāko. Reziēm, biju arī patīkami pārsteigts, ka preces tika piegādātas ātrāk par norādīto piegādes laiku. Taču pēdējais pirkums šajā interneta veikalā ir licis man mainīt domas.

Tātad 22.12.2020. 1a.lv pasūtīju preces. Kad pasūtījums tika apstiprināts, plānotais piegādes laiks tika norādīts 20.01.2021. Pamanīju arī informāciju, ka, sakarā ar covid-19, piegādes laiks var kavēties par 5 darba dienām, tātad, pasūtījuma piegāde var kavēties līdz 27.01.2021.. Pienāca 20.01.2021. Un nekādu informāciju par izmaiņām piegādes datumā nesaņēmu ne e-pastā ne profilā 1a.lv mājaslapā. Tā kā e-pasta vēstulē tika minēts, ja preces nebūs pieejamas, par to tiks nekavējoties ziņots, nodomāju, ka pati piegāde kavējas, tāpēc, joprojām pacietīgi, gaidīju kādu informāciju par piegādes izmaiņām līdz iepriekšminētajam 27.01.2021. Kad pienāca 27.01.2021. , joprojām, bez jebkādas informācijas vai izmaiņām piegādes termiņā (kurš profilā, joprojām, uzrādījās 20.01.2021.) nolēmu sazināties ar interneta veikala informācijas centru. Saņemot atbildi, biju pārsteigts, ka piegāde, tomēr, aizkavēsies līdz 17.02.2021. , jo mans pasūtījums esot aizkavējies pie piegādātāja. Iespējams, ja nebūtu uzrakstījis ziņu, tā arī būtu turpinājis gaidīt katru dienu līdz šim datumam, kad pienāks mans pasūtījums. Vēl kas šķita interesanti - kamēr gaidu pasūtījumu, vairākas reizes novēroju, ka preces, kuras esmu pasūtījis parādījās mājaslapā ar statusu "ir noliktavā". Tad jautājums rodas, kur viņas pazūd? Un, ja viņas tiek piegādātas klientiem, kuri tās, Rindas kārtībā, pasūtījuši pirmie, kādēļ mani neviens neinformē par to, ka prece vairs nav pieejama? Diemžēl, pēc šāda incidenta (turklāt, jau otrā ar šo interneta veikalu) , būšu spiests mainīt savu iecienītāko interneta veikalu uz citu, ar atsaucīgāku klientu apkalpošanu.

Pasūtījuma nr: b000297206

29.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от 1a.lv Ответ от представителя 07.02.2021

Labdien,
Saistībā ar pasūtījumu apjomu to piegāde, diemžēl aizkavējās.
Pasūtījums tika saņemts 2021-02-02.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

A

Комментарии (3)

RAMONA👀 29.01.2021

Pats minējāt, ka esat teju pastāvīgais klients. Tātad 1x kkas notiek un ir čīkstēšana? Citas reizes tak viss ok, katram kļūda var gadīties...

A AndrisO12 30.01.2021

"Kaut kas" notika jau otro reizi. Turklāt, abas šīs reizes, laiksakritīgi, ir bijušas kopš interneta veikala īpašnieka maiņas. Vēlos ar šo sūdzību norādīt, ka klienti ir jāinformē par esošo pasūtījuma situāciju. Iepriekšējās reizes, kā sakāt, viss ir bijis ok, arī ar informēšanu par pasūtījuma statusu.

X xoxo300 01.02.2021

Varu pilniba piekrist, ari esmu ieprieks daudz lietojis so veikalu, parsvara viss bija labi, bet pedeja laika saka serviss pasliktinaties un loti.

Viena problema, ka preces nenak laika, bet, to vel es saprastu ar lielo pieprasijumu Covid del, bet, kad preci menesi jau gaidi, ta tiek iesniegta DPD kurjeriem, kurjeri to pirms nedelas ir iesniegusi atpakal 1a, bet tev par to neko nesaka - ne atgriezta nauda, ne epasts/sms/zvans... tas vairs nav smuki.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы