Решено1a.lv - slikts serviss
Vēlējos iegādāties Laptopu, taču pieejamā informācija nebija petiekami detalizēta, lai es varētu droši veikt izvēli, tādēļ sazinājos ar 1a telefoniski, lai uzzinātu papildus nepieciešamo informāciju. Diemžēl dāma, kas atbildēja uz manu zvanu bija iespējams ļoti neizglītota tāpēc man savu jautājumu kopā nācās uzdot 3 reizes. Beidzot kad jautājums tika, pēc dāmas teiktā, rakstiski piefiksēts, sagaidīju atbildi, ka dažu dienu laikā saņemšu atbildi. 3 nedēļas vēlāk zvanīju vēlreiz jo atbildi nesaņēmu. Dāma, kas atbildēja uz manu zvanu par šo jautājumu pilnīgi neko nezināja, itkā mans jautājums būtu izsviests atkritumos. Uzdevu jautājumu vēlreiz. šobrīd šo rakstot iet 5 nedēļa, atbildi neesmu saņēmis. Esmu ļoti neapmierināts ar absolūto nekompetenci kāda ir 1a darbiniekiem. Saprotu ka izglītība iespējams nav obligāta prasība, taču tā ir ļoti vēlama darbojoties ar klientiem.
Labdien,
Diemžēl atbildes uz Jūsu interesējošiem jautājumiem mums nav pieejamas.
Jums ir jāsazinās ar preces ražotāju, lai noskaidrotu šos specifiskos jautājumus.
Sērijas numuru precei nav iespējams noskaidrot, jo preces tiek pasūtītas pie dažādiem piegādātājiem.
Ļoti atvainojamies, ka darbiniece neatzvanīja un neizskaidroja, ka ar šādiem jautājumiem ir jāvēršas pie ražotāja.
Veiksim pārrunas ar klientu apkalpošanas operatoru, lai nākotnē šādi gadījumi neatkārtotos.
Vēlreiz atvainojamies par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Pilnīgi piekrītu, serviss un sadarbība ar klientu ir galīgi garām. Nespēju noticēt, ka Latvijā vēl tā ir.