Решено1a.lv - Slikts serviss
Pasūtīju preci 13.04, veicot pirkumu, tika norādīts, ka preci saņemšu 15.04, taču veicot apmaksu uzreiz atnāk e-pasts, ka mainīts piegādes datums uz 20.04. Samierinājos un gaidīju 20.04 piegādi, zvanīju dpd un tika saņemta informācija, ka manis pasūtītā prece tika atdota pirms neilga laika un ka piegāde būs tikai 2 darba dienu laikā. Ja būtu zinājusi, ka būs tik ilgi jāgaida, iegādātos preci citā veikalā.
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (4)
Tieši šādu viltību dēļ esmu pāŗstājis veikt priekšapmaksu interneta veikalos. Ja nav iespējas apmaksāt piegādes brīdī vai preci nevaru savākt tajā pat dienā vai nākamajā pats personīgi, tad vienkāršī neiepērkos konkrētajā LV internetveikalā, jo šis niķis veikaliem jau ir labu laiku.
Tas ir kaut kads arprats ar viniem!Trīs dienas cinos,viena saka ka prece pie kurjera,otra saka ka vel pat nav izsutita!Kam ticet?!Pirms apmaksas bija noradits ka nakamaja diena sanemšu,pec apmaksas uzreiz izkrita ka tikaj 20.04.2020,šodien jau 21.04.2020 un viņi nekadigi nevar atbildet kad tomer es saņemšu beidzot savu sutijumu
Es šodien par laimi saņēmu savu pasūtījumu.
Nav tiesa, ar mani neviens nav mēģinājis sazināties. Sūdzība nav atrisināta