Решено1a.lv - Slikts serviss
11.04. Pasūtīju preces, kas tika domātas kā dāvanas bērnam dzimšanas dienā. Speciāli izcelējos preces, kuras ir uz vietas. 17. - 18.04.2020. Solīja, ka preces būs. Norādīju komentārā, ka bērnam 20.04. Ir dzimšanas diena un ja nevar piegādāt, lai paziņo, jo tāda gadījumā es atteiktos no pasūtījuma un meklētu kaut ko veikalā. 18.04. Saņemu paziņojumu, ka prece ir izsūtīta, kas izradījas meli. Šodien, 20.04. , sazinājos ar kurjeriem, biju gatava braukt pati kur vajag. Bet nē, prece karjeriem nav vēl nodota, bet pati piebraukt nevaru, jo ir karantīna. Un tā bērns palika absolūti bez dāvanam dzimšanas dienā. Tapat karantīna un jāsēž mājās, bet tagad vēl bez dāvanām. Veikals teica, ka šodien nebūs un varat atteikties no pasūtījuma. Es saprotu, ka viss kas var gadīties, bet kāpēc jāmelo un nav jāinformē klientu?
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий