Решено1a.lv - Slikts serviss
Labdien,
Esmu 1a.lv klients jau vairākus gadus kā juridiska persona. Serviss vienmēr ir bijis slikts, bet normas robežās. Šobrīd, sākot ar 2019 gada beigām, serviss ir palicis vēl sliktāks. Preces tiek pārdotas, kaut neeksistē, un ja tomēr paveicas, un prece ir pieejama, tad piegādes pārbīdās pat par 30 d.
Operatori ir nejauki un nepieklājīgi. Risinājumi netiek meklēti. Vainīgs vienmēr ir kāds cits.
Kompensācijas nenotiek!
Šī ir mana pedējā pieredze ar šo uzņēmumu!
Labdien,
Diemžēl, dažreiz gadās situācijas, kurās prece var beigties piegādātāja noliktavā. Nekādā gadījumā nemaldinām klientus! Par preces neesamību Jūs informējām, tiklīdz saņēmām informāciju no piegādātāja.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
Šis portāls jau ari neko nerisina. Tikai ļauj visiem rakstīt ko grib.
Precīzi tas pats! Pasūtīju preci decembrī, piegāde plānota pēc mēneša. Tuvojoties termiņa beigām atsūta, ka termiņš tiek pārcelts par 2 nedēļām. Šodien zvana, saka, ka preces vispār nav un nebūs, ieskaitīs atpakaļ naudu. Pusotrs mēnesis kaķim zem astes, nekādus citus risinājumus nemeklē, prasu, lai kompensē ar atlaidi nākamajam pirkumam. Tā nevarot.
Briesmīgs kantoris, nekad mūžā vairs neiepirkšos te!